fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בפעם ה-38 התקיים טורניר השחמט המסורתי ע"ש דוד שלימק

צילום: פנאי חדרה

בחופשת חג הפורים התקיימה האליפות המסורתית בשחמט ה-38 ע"ש דוד שלימק ז"ל שנפל במלחמת ששת הימים. מתחרים רבים מגילאי גן ומעלה הגיעו כדי לקחת חלק בתחרות, כשהם מלווים בהוריהם התומכים להרשמה והגרלת סדר המשחקים אשר נמשכו לאורך חמישה סיבובים לפי קטגוריות גיל שונות. האליפות אורגנה ע"י המחלקה לספורט וחינוך גופני של פנאי העיר חדרה בראשותו של אילת בן משה, כשעל ניהול התחרות הופקד מאמן השחמט ליאור איזנברג. האירוע נערך במרכז הפנאי בית אליעזר, שהעניק את כל התנאים למארגנים תוך סדר מופתי ראוי לציון.

צילום: פנאי חדרה
צילום: פנאי חדרה

השנה התחרות נפתחה גם למתחרים מחוץ לחדרה, והגיעו מתחרים מנתניה, טבריה, מכמורת קציר. במסגרת האירוע נערך משחק סימולטני עם כלים ענקיים מול סגנית אלופת הארץ. בתום התחרות נערך טקס סיום בנוכחות ראש העיר צביקה גנדלמן אשר בירך את הנוכחים והזכיר את חשיבות העיסוק בשחמט והחדרתו למערכת החינוכית בעיר, עו"ד טל אליהו, מ"מ ראש העיר ויו"ר פנאי העיר, שעמד על המהלכים הנעשים בפנאי העיר כדי לקדם את נושא השחמט, כמו הקמת מועדון שיתחרה במסגרת האיגוד וכן פרויקטים שונים, אייל עפגין מנכ"ל פנאי העיר, עוזר ראש העיר גיורא שחר, אילת בן משה שהנחה את הטקס, ניב רבי רכז הספורט. נציג המשפחה, דני שלימק, אחיו של דוד, בירך את המשתתפים ועמד על הרחבת האירוע בשנה הבאה כאירוע ארצי.

הזוכים הבולטים בתחרות:

אלירן שילין רהב- מקום ראשון לכיתות גן-א'.

עידו איזיקיאל – מקום ראשון לכיתות ב'.

נבון סגל – מקום ראשון לכיתות ג'

עידו רותם- מקום ראשון לכיתות ד'.

נורי שטיין- מקום ראשון לדרוג ארצי

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות