fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בעקבות מחיר למשתכן: שיתוף פעולה נדל"ני

החברות אפי קפיטל ואורתם סהר הקימו חברה בת לקידום פרויקטים של מחיר למשתכן. שיתוף הפעולה הראשון בין החברות - הקמת פרויקט של 276 יחידות דיור בראש העין
"הזדמנות עסקית מצוינת". שייקה נפחא סמנכ"ל חברת אפי קפיטל (צילום: כפיר סיון)
"לשווק דירות במחירים סבירים". שייקה נפחא סמנכ"ל חברת אפי קפיטל (צילום: כפיר סיון)

הפרויקט הראשון של שתי החברות, בשכונת פסגות אפק בראש העין, יוקם על גבי קרקע שאורתם סהר זכתה בה במסגרת מכרז מחיר מטרה. מדובר בקרקע מהבודדות שיצאו במחיר מטרה, כאשר התחלת שיווק הפרויקט מתוכנן להתבצע עד סוף השנה. ככל הנראה זה יהיה הפרויקט הראשון שיצא לשיווק במסגרת זו.

החברות זכו במשותף במכרז מחיר למשתכן במתחם כורדני בקריית מוצקין, החברות ישלמו 6.6 מיליון שקל על 3 מתחמים בשטח כולל של  9.3 דונם, להקמת 282 יחידות דיור. בכוונת החברות להתמודד בהמשך במכרזים נוספים של מחיר למשתכן.

"הזדמנות עסקית מצוינת". שייקה נפחא סמנכ"ל חברת אפי קפיטל (צילום: כפיר סיון)
"לשווק דירות במחירים סבירים". שייקה נפחא סמנכ"ל חברת אפי קפיטל (צילום: כפיר סיון)

שייקה נפחא, סמנכ"ל חברת אפי קפיטל ציין כי "רצינו לחבור לשיתוף פעולה עם חברת ביצוע על מנת להשלים את הצד היזמי שלנו. בדקנו מספר חברות בתחום הביצוע לכניסה לשותפות ובחרנו באורתם סהר. הקונספט של מחיר למשתכן מתאים לאסטרטגיה שלנו לשווק דירות במחירים סבירים ובכך לאפשר גם לקהל הרחב שכיום לא יכול להרשות לעצמו  להיכנס למעגל רוכשי הדירות".

חברת הנדל"ן אפי קפיטל החלה את פעילותה בשנת 2006 ופעלה בעיקר באזור חדרה. החברה מתמקדת כיום בדיור בר השגה, עם 1800 יח"ד בשלבי תכנון וביצוע שונים. בין הפרויקטים: פרויקט אקווה בשכונת עין הים בחדרה ביחד עם עמרם אברהם, פרויקט opark בשכונת נווה אור החדשה באור עקיבא ואחרים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות