fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בננה ביץ' בחוף חדרה

רשת מסעדות החוף הוותיקה תפעיל את המסעדה בחוף הים ומבטיחה קיץ חם לתושבי האזור
בננה ביץ' בתל אביב. בקרוב גם בחדרה (צילום: יח"צ)
בננה ביץ' בתל אביב. בקרוב גם בחדרה (צילום: יח"צ)

בקרוב ייחתם חוזה עם שני מפעילים לפתיחת מסעדה-בית קפה בחוף הים של חדרה ובפארק נחל חדרה. השבוע התברר כי מי שתפעיל את המסעדה על חוף הים היא רשת מסעדות החוף הוותיקה והמוכרת בננה ביץ', שמפעילה מסעדות גם בחופי תל אביב, מכמורת, אכזיב וניצנים. החוזה בין בעלי הרשת לבין עיריית חדרה והחברה לתיירות 'נחלים' נחתם בשבוע שעבר, ובעלי הבננה ביץ' קיוו השבוע כי כבר בחול המועד פסח הם יצליחו לפתוח משהו זמני שיעניק שירות לרוחצים בים.

בננה ביץ' בתל אביב. בקרוב גם בחדרה (צילום: יח"צ)
בננה ביץ' בתל אביב. בקרוב גם בחדרה (צילום: יח"צ)

נבו דוקטורי, מבעלי הבננה ביץ': "אנחנו מאוד שמחים להגיע לחוף המדהים של חדרה. הבננה ביץ' תעניק את השירות כמיטב המסורת עם הופעות, הפתעות, כסאות נוח, ספות, שירות עד קו החוף ומספר מוקדים של שירות. אנחנו נשמור על הצביון המיוחד של החוף בחדרה תוך הכנסת אלמנטים חדשים שיחברו גם את התושבים החדשים שהגיעו לאזור, מעין הים למשל. אני מבטיח לתושבי חדרה והאזור שממש בקרוב יהיה להם כיף גדול להגיע לים, ואנחנו מאוד מקווים שזוהי תחילתה של ידידות מופלאה כפי שיש לנו בחופים האחרים שם אנחנו נמצאים כבר שנים רבות".

החוזה להפעלת בית הקפה בפארק נחל חדרה עדיין לא נחתם סופית, אבל ל'חדשות חדרה' ולאתר בלינקר נודע כי מי שיפעיל את המקום הם הבעלים שמפעילים את קפה פיינברג בבית פיינברג במרכז חדרה. כמובן שגם המסעדה בחוף הים וגם בית הקפה בפארק נחל חדרה יעבדו גם בשבתות.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות