fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית הספר הדמוקרטי בחדרה הצטרף למיזם "נשק וסע"

השקה מוצלחת. נשק וסע ב"גבעול". צילום: עיריית חדרה
השקה מוצלחת. נשק וסע ב"גבעול". צילום: עיריית חדרה

בית הספר הדמוקרטי "גבעול" בשכונת גבעת אולגה הוא בית הספר התשיעי שהצטרף לפעילות המיזם "נשק וסע" בחדרה. להשקת המיזם קדם תהליך של קבלת החלטות בקהילת בית הספר, שבו היו שותפים מלאים גם התלמידים. ועדת הזה"ב של בית הספר התכנסה לישיבה, בהשתתפות מייסד המיזם יחיאל מונטג, רכזת הזה"ב שירה אליגון ותלמידים,  ודנו בכובד ראש בהיבטיו השונים של המיזם.

מנהל המטה העירוני לבטיחות בדרכים באגף החינוך של עיריית חדרה, נדב ליפשין, המפעיל את המיזם בחדרה, מספר כי הפעילות נסמכת על התנדבות ההורים לבטיחות הילדים בהגיעם לבתי הספר בבקרים.

המיזם, המופעל מזה מספר שנים, הוא פרי שיתוף פעולה פורה בין עיריית חדרה לרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ולמשרד התנועה בחדרה, וכן להנהגת ההורים העירונית והבית-ספרית אשר מפעילים בפועל את הפרויקט.

השנה כוללת הפעילות תשתית מתאימה בסמוך לשערי בתי הספר. כפי שניתן לראות בחזית בתי  ספר בעיר, סימנה העירייה מתחם הצבוע באדום ומיועד להעלאת והורדת תלמידים בין השעות המצוינות בתמרור. ההורים המתנדבים מסייעים לתלמידים לצאת מהרכב בצד המדרכה הסמוכה  לשער ללא צורך לחצות כביש. מהנהג נדרש להגיע למקום המסומן, להישמע להוראות ההורים הלבושים באפודים זוהרים, לא לצאת מהרכב ולא לדומם מנוע, ולפנות את המקום מיד לאחר הורדת הילדים לרכב הבא אחריו.

השקת המיזם ב"גבעול" נחלה הצלחה. הירתמותם הנחרצת של הנהלת בית הספר וחברי הוועד הביאו לחוויית ההשקה המוצלחת. לדברי ההורים והמנהלת ורד חזן, השיפור בבטיחות ובזרימת התנועה היה ברור וחד משמעי.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות