fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית"ר חדרה נגד צביקה גנלדמן

יו"ר בית"ר חדרה יעקב לוי
יו"ר בית"ר חדרה יעקב לוי

"ראש העיר החליט לרסק אותנו". כך זעם יו"ר בית"ר חדרה יעקב לוי, שהחליט באופן מפתיע להקפיא את הקבוצה העונה ולא לרשום אותה בהתאדות לכדורגל.

לוי וחבריו החליטו לסגור את הקבוצה לאחר שקיבלו איסור מוחלט מראש העירייה צביקה גנדלמן להתאמן ולשחק באחד המגרשים בחדרה. לוי טוען כי גנדלמן החליט לצאת נגד הקבוצה כיוון שהוא רצה לעשות העונה איחוד עם נציגים מגבעת אולגה.

יו"ר בית"ר חדרה יעקב לוי
יעקב לוי. בהקפאה (צילום: שלומי גבאי)

לוי: "בתחילת הקיץ רצינו יחד מספר אוהדי אולגה לקרוא לקבוצה 'בית"ר חדרה גבעת אולגה' בכדי למשך אוהדים אולגאים למשחקים שלנו. לא הייתה לנו כל כוונה להתחרות עם הקבוצה בליגה א'. בסך הכל רצינו לעזור לכל אותם שחקנים שלא משחקים בליגה א' ולתת להם מסגרת. אבל לראש העיר לא איכפת, והוא אסר עלינו לשחק בחדרה ואפילו להתאמן באחד המגרשים ששייכים לכלל תושבי העיר. לצערי לא יכולנו לרשום את הקבוצה כי אין לנו מגרש ביתי וכעת לא נשחק העונה. זהו נזק עצום לתושבי חדרה ורק גנדלמן אחראי על כך שילדים רבים נשארו בלי מסגרת".

מעיריית חדרה נמסר בתגובה: "ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן אינו "מוחק" אגודות ספורט בעיר חדרה, נהפוך הוא. מאז כניסתו לתפקיד העירייה משקיעה מיליוני שקלים בספורט ההישגי, בשיפוץ מגרשים שהוזנחו עשרות שנים ותמיכה בספורטאים. מצוקת המגרשים בעיר ידוע לכל, בטח לאחר מכירת מגרש מכבי וצר לנו שבית"ר חדרה בחרה לא להירשם לליגה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות