קמפיין דיגיטלי שעלה בתחילת החודש בעמוד הפייסבוק של קניון לב חדרה קורא לבנים ולבנות בגילאי 16 -22, שחלומם להוביל קמפיינים בארץ ובעולם, להגיע ליום אודישנים שיתקיים ביום שני ה-18.3 בין השעות 10:00-14:00.
מדובר בפעילות מיוחדת לבני נוער, שנועדה לקרב אליהם את החלום, באמצעות הממשק הדיגיטלי ובאמצעות הגעת צוותים מקצועיים מטעם סוכנות הדוגמנות "יולי". הפעילות תתקיים בעיקרה באמצעות המדיה החברתית ולמעשה זוהי תחרות היופי הראשונה בישראל בה יבחרו המתמודדים על ידי המצביעים בפייסבוק, לצד צוות סוכנות הדוגמנות. הפעילות נועדה לקרב את חלומם של בני הנוער לתהילה, ובעיקר לאלה שגרים הרחק לערים הגדולות.
הפרויקט יתפרס על פני חודשיים ויהיה מורכב משני שלבים: שלב האודישנים ושלב הבחירה של המועמדים באפליקציית ההקלקות בעמוד הפייסבוק.
במהלך האודישנים ייבחרו עשרה מועמדים סופיים שיעפילו לגמר, את המועמדים לזכייה בתואר ה- NEWFACE ניתן יהיה לבחור בדף הפייסבוק של הקניון החל מה-3.4 ובסוף חודש אפריל יוכרזו הזוכים ב- שני התארים: חביב/ת הפייסבוק והפנים החדשות.
לדברי זיוה מיכאל, מנכ"לית סוכנות יולי: "אני נרגשת מההזדמנות ומהחיבור לקבוצת קניוני מליסרון במהלך הזה. על בסיס עבודה משותפת ורבת שנים עם הגרנד קניון בחיפה, במסגרת "תחרות נערת השנה של חיפה והצפון", מצאתי עוגן אמיתי ומקצועי לשת"פים למען הנוער בישראל בקניונים נוספים של הקבוצה". הזוכים בתואר "הפנים החדשות", יזכו בחוזה דוגמנות בסוכנות יולי, סוכנות הדוגמות המובילה בישראל.
האודישנים בקניון לב חדרה יתקיימו ביום שני ה-18.3 בין השעות 10:00-14:00. ההרשמה באמצעות תעודת זהות ופספורט בלבד.
לפרטים נוספים באתר קניון לב חדרה