fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בחדרה/חפר/מנשה חולמים להתברג ברביעייה המובילה

גדעון רוזנשטיין עם בתו טל. "קבוצה אטרקטיבית" (צילום: עצמי)

קבוצת הנשים של חדרה בכדורעף, המשחקת בליגת העל, השלימה כמעט סופית את סגל הקבוצה לעונה הקרובה.

הצוות המקצועי, בראשותם של אמיר ברעם ועדי תדמור, החליטו כי השחקניות המקומיות שתמשכנה לעונה נוספת הן: עומר קבקוב, טל רוזנשטיין וקשת בסון. שחקנית חדרתית נוספת שחוזרת למועדון היא זוהר שושן, לאחר חמש עונות בהן שיחקה בין השאר בהפועל כפר סבא ועירוני קריית אתא. אורן עובדיה שוחררה מהקבוצה ואת מקומה תתפוס ספיר חודורוב המגיעה מרעננה. שחקנית נוספת המגיעה גם היא מרעננה היא ספיר שהם.

הזרה רגינה זווזדינה שהצטרפה לקבוצה במהלך העונה הקודמת תמשיך לעונה נוספת.

מנבחרת אוקראינה מגיעות שתי שחקניות: המוסרת מרינה דקטירובה ושחקנית ההתקפה בורבליוק ז"אנה. שחקנית נוספת איתה מתנהל בימים אלו מו"מ ואותה מקווים לראות בקבוצה היא כוכבת נבחרת ישראל מורן צור, אשתו של שחקן קבוצת הגברים ליאור לוק.

גדעון רוזנשטיין עם בתו טל. "קבוצה אטרקטיבית" (צילום: עצמי)
גדעון רוזנשטיין עם בתו טל. "קבוצה אטרקטיבית" (צילום: עצמי)

את הסגל תשלמנה שלוש צעירות מקומיות ממחלקת הנוער שתקבענה בהמשך. יו"ר המועדון, גדעון רוזנשטיין: "למרות הקשיים התקציביים החלטנו לבנות קבוצה אטרקטיבית. אין ספק כי מדובר בקבוצה טובה ואיכותית שתספק הנאה לאוהדים ותייצג כראוי את חדרה, מנשה ועמק חפר, כשהיעד שהצבנו גם השנה הוא להמשיך ולהתברג ברביעיית הצמרת של הכדורעף הישראלי".

בינתיים השבוע נערכה הגרלת משחקים לעונה הקרובה. קבוצת הבוגרים תחל את העונה במשחק בית מול הפועל כפר סבא ותסיים את העונה במשחק חוץ מול האלופה מטה אשר.

קבוצת הנשים תפתח את העונה במשחק בית מול אבן יהודה ותסיים את העונה במשחק בית מול עירוני קריית אתא. גם העונה המשחקים צפויים להיות באולם 'וואקי טאקי' בתיכון חדרה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות