fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בהפועל חדרה מחכים לאוסטין אג'ידה

אוסטין אג'ידה (צילום: הפועל חדרה)

הפועל חדרה אומנם נמצאת בפגרה ורוב השחקנים יצאו לחופשות, אבל במועדון כבר חושבים על חודש ינואר ועל מועד ההעברות הקרוב. אחרי שחרורו של אילון אלימלך שכבר הספיק לחתום בהפועל אום אל פאחם, השבוע גם שוחררו המגן אורי כהן והקשר אמיר טמניו.

כהן שהגיע לקבוצה בתחילת העונה מהפועל קטמון אכזב ואף איבד את מקומו בהרכב, ובהחלטה משותפת עם ראשי חדרה בחר המגן להשתחרר באופן מיידי. בימים הקרובים יקבל החלטה אם ברצונו לחתום כבר עכשיו בקבוצה בליגה א' כאשר אום אל פאחם כבר פנתה לשחקן. גם הקשר אמיר טמניו מבוקש על ידי מספר קבוצות בליגה א' וצפוי לקבל החלטה לגבי עתידו בסוף השבוע.

אוסטין אג'ידה (צילום: הפועל חדרה)
אוסטין אג'ידה (צילום: הפועל חדרה)

מאידך, במועדון ממשיכים להמתין להחלטת הבורר לגבי עתידו של השוער הניגרי אוסטין אג'ידה, אך בחדרה קיבלו השבוע החלטה כי בכל מקרה, השוער יצטרף לקבוצה במהלך מועד ההעברות בחודש ינואר. במידה והבורר ייתן את האישור, אז אג'ידה יוכל להצטרף עוד לפני חודש ינואר. במועדון הסבירו את ההחלטה כי מצד אחד הקבוצה סובלת מבעיה קשה בעמדת השוער ואילו מצד שני המאמן ניסו אביטן התרשם מביצועיו של אגידה באימונים ומאמין כי השוער יכול לתרום לקבוצה בחלק השני של העונה. "אין ספק שתרומתו של השוער הניגרי יכולה להיות משמעותית במאבק ההישארות שלנו בליגה הלאומית" אמרו בחדרה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות