fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בהפועל חדרה/אולגה החליטו מי ימשיך ומי ישוחרר

נמרוד כהן. לחץ להשאיר אותו (צילום: שלומי גבאי)

הפועל חדרה/אולגה ממשיכה את הכנותיה לקראת העונה הקרובה בליגה הלאומית, ובשבוע שעבר הודיעה הנהלת הקבוצה לשחקני מהעונה שעברה מי מהם יישאר לקראת העונה הבאה ומי מהם יפתח את האימונים עם הקבוצה.

השם המעניין ביותר הוא של השוער נמרוד כהן, שקיבל הודעה כי הוא משוחרר. בחדרה הציעו לשוער הוותיק, ששימש כקפטן הקבוצה בעבר, להיות חלק מהצוות המקצועי, אבל כהן סירב בטענה כי הוא מעוניין להמשיך לשחק.

גורמים בקבוצה הופתעו מההחלטה לשחרר את כהן, שנחשב לא רק למוערך כשוער מבחינה מקצועית אלא מוערך גם מבחינה חברתית ונחשב לאחד השחקנים החשובים בחדר ההלבשה. אותם גורמים מתכוונים לשוחח עם המאמן מומו ניסטל והיו"ר אורן גולן ולנסות ולשנות את ההחלטה. "מדובר בהחלטה אינטרסנטית שלא קשורה למציאות. נמרוד שוער מצוין ומספיק טוב בכדי לשמש כשוער שני".

נמרוד כהן. לחץ להשאיר אותו (צילום: שלומי גבאי)
נמרוד כהן. לחץ להשאיר אותו (צילום: שלומי גבאי)

גם עתידו של המגן אבי קרמר לא ברור. קרמר התבקש מניסטל לפתוח את האימונים עם חדרה ורק לאחר פתיחת אימונים יחליט המאמן אם המגן יהיה חלק מהסגל בליגה הלאומית.

הקשר אבירן תורג'מן, שאף שימש כקפטן הקבוצה, עדיין לא הגיע לסיכום עם ראשי חדרה על המשך דרכו ובשלב זה החליטו במועדון להפסיק את השיחות עימו. "כל שחקן שנשאר קיבל שדרוג קטן וככה גם לגבי תורג'מן. אנחנו מעוניינים שימשיך, אבל לא בכל מחיר" אמרו בחדרה.

שחקנים אחרים כמו המגן עומר הלוי, הבלם יעקב סלומון, הקשרים ויטלי גנון ודודי הילל והחלוצים משה בן לולו, גד עובדיה, סהר אזולאי, גמליאל פרץ ואלירן שמש קיבלו הודעה לחפש קבוצה חדשה. היחיד שנמצא תחת חוזה הוא בן לולו אבל נראה כי השחקן יעדיף למצוא קבוצה חדשה ליד בית מגוריו באשדוד.

בנוסף, במועדון הודיעו גם על מינויים בצוות המקצועי. כאמור מומו ניסטל ישמש כמאמן הקבוצה, ירון שיש ישמש כעוזרו. אייל וייטברג חוזר וישמש כמאמן הכושר של הקבוצה. וייטברג התחיל את העונה שעברה בחדרה, אבל עזב לאחר הסיבוב הראשון בעקבות מחלוקת עם ניסטל. השניים נפגשו בשבועות האחרונים בתיווך ההנהלה וליבנו את העניינים. מאיר טלבי ישמש כמאמן שוערים של הקבוצה הבוגרת כאשר אריק שמואלי ישמש כמאמן שוערים של מחלקת הנוער.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות