fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אני חושב שהמאמן מומו ניסטל הוא ווינר בנשמה"

מי שגדל בחדרה ובעונה שעברה עזב לראשונה את המועדון לטובת מכבי שעריים, ששיחקה בליגה הלאומית וירדה בסיום העונה לליגה א', אומר בראיון בלעדי: "אני לא מתחרט"
רוצה להגיע לטופ. אילון אלימלך במעמד החתימה מקטמון לחדרה. (צילום: דוברות הפועל חדרה)

בהפועל חדרה מקווים כי העלייה לליגה הלאומית לאחר יותר משני עשורים לא תהיה חד פעמית וחדרה תצליח לשרוד את העונה הקרובה. בהנהלת הקבוצה ובצוות המקצועי החליטו בקיץ, כי הקבוצה תהיה מבוססת על בסיס שחקני העונה האחרונה, שהיו שותפים לעלייה בצוותא עם מספר שחקני רכש בכירים שייתנו ניסיון ויציבות לחבריה הצעירים.

אחד השחקנים המשמעותיים בפאזל החדרתי יהיה הקשר אילון אלימלך. אלימלך, 23, גדל בחדרה ובעונה שעברה עזב לראשונה את המועדון לטובת מכבי שעריים ששיחקה בליגה הלאומית וירדה בסיום העונה לליגה א'. אלימלך מקווה לא לחזור על ההישג העגום מהעונה האחרונה, אלא דווקא להוביל את קבוצת נעוריו לעונה חיובית. בראיון בלעדי ל"חדשות חדרה" מספר אלימלך על המטרות הקבוצתיות והאישיות בעונה הקרובה.

איך אתה רואה האימונים של הקבוצה עד כה?
"מדובר באימונים טובים שמתחלקים לכושר גופני ולטקטיקה במשחק. יש כאן שחקנים טובים שמתחילים להתחבר, וכאשר זה יקרה אין לי ספק שנהיה קבוצה טובה".

איך אתה רואה את הבנייה של הקבוצה החדשה?
"כל השחקנים שהגיעו הם שחקנים טובים ואני חושב שחדרה עשו בחירות טובות וממש בחרו כל שחקן בקפידה. בינתיים זה נראה טוב ובחדרה תמיד הייתה אווירה של בית וכל שחקן חדש שמגיע נדבק באווירה הביתית".

רוצה להגיע לטופ. אילון אלימלך במעמד החתימה מקטמון לחדרה. (צילום: דוברות הפועל חדרה)
רוצה להגיע לטופ. אילון אלימלך במעמד החתימה מקטמון לחדרה. (צילום: דוברות הפועל חדרה)

מה המטרה של הקבוצה לעונה הקרובה?
"עוד לא דיברנו או סימנו מטרות, אבל אני חושב שהמאמן מומו ניסטל הוא ווינר בנשמה וירצה לנצח בכל משחק. אני חושב שאנחנו צריכים לבוא צנועים ולתת לקהל שלנו ליהנות בכל משחק ומשחק. אם זה יקרה, אז אני בטוח שיהיו גם תוצאות".

בעונה האחרונה שיחקת במכבי שעריים וירדתם ליגה. איך אתה מסכם את העונה האחרונה מבחינתך האישית?
"מדובר בעונה ארוכה, קשה ומבגרת. אמנם ירדנו ליגה, אבל אני בכלל לא מתחרט שהגעתי לשם. באתי להתנסות וחצי עונה הייתי שחקן הרכב, ואם לא, אז הייתי מחליף ראשון".

איך ההרגשה לחזור הביתה?
"תמיד כיף לחזור הביתה ועוד יותר טוב שזה בליגה הלאומית. אני שמח שחדרה הצליחה לעלות ליגה ושאני חוזר הביתה ונשאר בליגה הלאומית".

מה המטרות האישיות שלך העונה?
"להמשיך ולהשתפר. אני רוצה להרגיש שאני יותר טוב מהעונה שעברה ושאני שחקן משמעותי וחשוב בקבוצה שלי. אני לא מחפש הצלחות אישיות, והן יגיעו אם נצליח כקבוצה".

איך לדעתך תשפיע עליכם העובדה שתשחקו בעפולה כמגרש ביתי ולא בחדרה?
"ברור שזה לא יהיה כמו לשחק במגרש הביתי בחדרה. למרות זאת, אני בטוח שנשחק משחק כיפי שייתן לקהל שלנו ליהנות, אז הוא יגיע בהמוניו גם לעפולה ויתמוך בנו. בכל מקרה אנחנו, כשחקנים, ניתן מאה אחוז וננסה להביא תוצאה טובה בכל משחק".

יש חלום להגיע לליגת העל?
"כמו כל אחד אני חולם להגיע הכי גבוה שאפשר. אני לא אוהד שום קבוצה, כך שאין לי עדיפות, אלא רצון להגיע לטופ ולהצליח שם. אני יודע שאמשיך לעבוד קשה כי השאיפה שלי לא נעצרת כאן".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות