fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלקטרה מכרה 200 דירות באור ים תוך פחות מחודש

פרויקט אלקטרה באור ים. הדמיה: 3Ddesign
פרויקט אלקטרה באור ים. הדמיה: 3Ddesign

חברת אלקטרה מגורים מדווחת כי תוך פחות מחודש השלימה מכירת 6 בניינים הכוללים 200 יח"ד בפרויקט "אלקטרה באור ים" באור עקיבא במחיר ממוצע של כ- 1.5 מיליון שקלים לדירה.

לדברי מנכ"ל אלקטרה מגורים ירון שורק, "הרוכשים בשכונה מגיעים בעיקר מקיסריה הסמוכה, בנימינה, פרדס חנה וזיכרון יעקב, אך גם מאזור השרון ומהמרכז. בשל המחירים האטרקטיביים יחסית למיקומה של אור ים ולהשקעה האדירה בתשתיות ובפיתוח של השכונה, אנו מזהים פרופיל מגוון מאוד של רוכשים נלהבים –  זוגות צעירים, משפרי דיור, מצמצמים ועוד".

אור ים, אשר תכלול בתוכה 3,480 יח"ד, שווקה כ"עיר קטנה ומושלמת למשפחות" הנהנית מפיתוח סביבתי, מבני ציבור ותשתיות אשר באחריות החברה לפיתוח קיסריה. השכונה תוכננה כך ש-60% משטחיה מיועדים לצרכי ציבור. בשכונה תוקם מערכת חינוך עצמאית, עם מערכת שבילים המחברת בין גני ילדים ובתי הספר ובממשק עם הפארק המרכזי. השכונה, המכונה "קיסריה למשפחות", מקושרת היטב לכביש 4 ולכביש 2 (כביש החוף) והיא מצויה במרחק של 40 דקות מתל אביב ו-30 דקות מחיפה.

פרויקט "אלקטרה באור ים" של חברת אלקטרה מגורים כולל 328 יחידות דיור שיתפרסו על פני 8 בניינים מדורגים. הפרויקט, שתוכנן על ידי גל אור פישביין אדריכלים, כולל דירות 3, 4 ו-5 חדרים עם מרפסות גדולות במיוחד המתאימות לזוגות צעירים, משפחות צעירות ומשפרי דיור. כמו כן, בפרויקט ישווקו דירות גן ופנטהאוזים. מחיר הדירות בשלב ההשקה הוא החל מ-1.28 מיליון שקל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות