fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אין מעלות בחדרה

אכזבה קשה בקרב אוהדי הפועל חדרה על ההפסד 4:2 למעלות תרשיחא. עיקר הזעם של הנהלת המועדון והאוהדים היא שלא רק שהשחקנים לא הציגו את היכולת הרגילה שלהם, אלא גם רוח הלחימה שלהם נעלמה
(צילום: שלומי גבאי)

"השחקנים הגיעו שאננים. למה בזבזנו כסף והשחקנים נסעו למלון, עדיף שהיו נוסעים באוטובוס" זה חלק מהביקורת שהופנתה לשחקני הפועל חדרה בסיום ההפסד של הקבוצה בשישי האחרון למכבי מעלות תרשיחא בתוצאה 2:4. מעלות דורגה ערב המחזור במקום האחרון בטבלה ולא השיגה ולו ניצחון אחד בביתה עד למשחק מול חדרה.

יציל את ההגנה האחורית? אמיר טמניו (צילום: שלומי גבאי)

מצב הרוח בחדרה בסיום המשחק היה מאוד קשה: "אנחנו אלופים מלהוציא את הקבוצות מהבוץ. בעונה שעברה עשינו את זה מול עראבה שלא ניצחה ב-15 משחקים וניצחה אותנו והעונה זו כנראה מעלות". עיקר הזעם של הנהלת המועדון והאוהדים הגיעה בכך שלא רק השחקנים לא הציגו את היכולת הרגילה שלהם אלא גם רוח הלחימה שלהם נעלמה.

"גם המאמן אייל עמר שבדרך כלל מתריע בפני השחקנים על כל המהלך נראה מופנם ולראשונה העונה הוא ישב יותר מדי זמן על הספסל" אמר גורם בהנהלה שהוסיף: "התקווה שזוהי תקלה חד פעמית כי אם לא, אנחנו בצרה צרורה". בחדרה הוסיפו ואמרו כי חלק גדול מהשחקנים כנראה חושב על מקומו לעונה הבאה. בהנהלה הבהירו השבוע כי לאף אחד במועדון אין מקום בטוח לא העונה ולא בעונה הבאה. "אנחנו מציעים לכולם שייקחו את עצמם בידיים" אמרו בנושא.

טענה נוספת שעלתה השבוע בעיקר על הצוות המקצועי היא על שחרורו של הקשר עומר אלמשלי. אלמשלי שוחרר אחרי הסיבוב הראשון בכדי לקצץ בתקציב הקבוצה ושחרורו גרם לבעיה קשה. במועדון טענו כי עד עתה קיבלו אמיר טמניו וסטפאן דרויאנוב, וגם הקשר ישראל אביטן שהגיע לפני שבועיים מאולגה תילקח בחשבון.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות