fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחיות צמודות מלידה

בחדר הלידה של המרכז הרפואי הלל יפה חלה אתמול התרגשות כפולה ומכופלת, כשזו לאחר זו ילדו האחיות אינה ואלה שוטמן מחדרה את ילדיהן
האחיות לבית שוטמן עם התינוקות הטריים (צילום: המרכז הרפואי הלל יפה)
האחיות לבית שוטמן עם התינוקות הטריים (צילום: המרכז הרפואי הלל יפה)

אינה ואלה שוטמן לא האמינו בעצמן שזה יכול לקרות להן – אמנם את תקופת ההיריון העבירו זו לצד זו, אך לא התכוונו להגיע ללדת בחדר לידה בו זמנית. אבל מסתבר שכל תוכנית היא תמיד עם בסיס לשינויים – בהפרש של 5 שעות וחצי מצאו עצמן האחיות בחדר הלידה של המרכז הרפואי הלל יפה, חוגגות יום הולדת משותף לתינוקות הטריים של שתיהן.

הכול התחיל כשאינה שוטמן בת ה- 28 ליוותה את אחותה, אלה, יחד עם אימן לחדר לידה. הלידה של אלה התקדמה כסדרה ובסופה נולדה ביתה השלישית במספר לשמחת כל הנוכחים. את ההפתעה האמיתית סיפקה דווקא אינה, כאשר לאחר לידת אחותה, נתקפה לפתע גם היא בצירים וכרעה ללידת. כך, 5 שעות וחצי לאחר לידת האחיינית החדשה, בא לעולם האחיין – בן שני לאינה שוטמן.

האחיות לבית שוטמן  עם התינוקות הטריים (צילום: המרכז הרפואי הלל יפה)
האחיות לבית שוטמן עם התינוקות הטריים (צילום: המרכז הרפואי הלל יפה)

לדברי האחיות, התזמון הוא אקראי לחלוטין, משום שדווקא אינה הייתה זו שאמורה ללדת קודם מבחינת חישוב שבועות הלידה. "בסוף יצא לנו ביחד", מחייכות בסיפוק שתי האחיות.

ומה אומר על זה הצוות במחלקת יולדות: "כבר קרה לנו שהיו אחיות שילדו בזמנים חופפים, אבל במקרה הזה, העניין בהחלט היה בלתי צפוי, במיוחד כי אינה הגיעה "רק" ללוות את אחותה. עכשיו שתיהן ייהנו מחגיגיות משותפות לילדים בכל שנה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות