fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אביטן: "2300 חדרי מלון ייבנו בחדרה"

שר הבינוי והשיכון אריאל אטיאס הודיע בועידת מינוף ומיתוג ערים: "שלושת הנושאים המרכזיים שנמשיך לקדם הינם הגדלת היצע קרקעות, תמ"א 38 והתחדשות עירונית". ראש עיריית חדרה חיים אביטן הסביר כי גבעת אולגה הולכת לעבור מהפך
ראש עיריית חדרה חיים אביטן
ראש עיריית חדרה חיים אביטן (צילום: עצמי)

שר הבינוי והשיכון אריאל אטיאס  קרא היום (שני) בועידה למיתוג ערים המתקיימת בשעות אלו בבנייני האומה בירושלים, לראשי הרשויות לעודד את נושא התמ"א 38 והתחדשות עירונית, בכדי לעודד הגירה חיובית לעיר, דבר שיצור שינוי בערים לא רק מבחינה כלכלית אלא מבחינה חברתית-מדינית.

ראש עיריית חדרה חיים אביטן
ראש עיריית חדרה חיים אביטן (צילום: עצמי)

אטיאס רואה חשיבות עליונה לגידול בהתחלות הבנייה, רק בשנת 2011 גדל היצע הבנייה ב- 50 אחוזים. לדברי השר היום בונים כ -83 אלף יחידות דיור, המהוות מנוע צמיחה למשק. על כל בנייה של יחידת מגורים ניתן תקציב לרשות לשדרוג ובנייה של מוסדות ציבור חדשים, כך שלא יהיה ניתוק בין שכונות חדשות לישנות.

נושא נוסף שהשר אטיאס התייחס אליו הינו, פינוי-בינוי , נושא הזקוק לתמיכה של ראשי רשויות , ומהווה מעשה חברתי מדרגה ראשונה. "אני קורא לראשי רשויות לקדם פינוי-בינוי, תהיו גמישים יותר ותקדמו נושא זה. בוועידה זו תצא בשורה, שאנחנו משרד הבינוי והשיכון נמשיך לחזק את הערים וגם את השכונות – עם דגש על הגדלת היצע קרקעות, תמ"א 38, ופינוי בינוי".

לדברי חיים אביטן, ראש עיריית חדרה, ובהתייחס לדברי שר הבינוי והשיכון אחת הערים המקדמות פרויקט משמעותי של התחדשות עירונית בגבעת אולגה על קו החוף: "חדרה, כעיר שהבינה שיש צורך בקידום שכונות וותיקות אל מול צמיחה משמעותית של שכונות חדשות, החליטה להקים פרויקט מאסיבי של מאות יחידות דיור על קו החוף היפה של העיר. במהלך השנים הקרובות נראה פיתוח של כל אזור מערב חדרה כ 2300 חדרי מלון וכעשרת אלפים יחידות דיור בכל מערב חדרה, כולל פרויקט בינוי-פינוי, פיתוח קו הטיילת, הקמת בתי מלון ועוד".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות