fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תעשו לה לייק

רות לה פן מזכרון יעקב ציינה יומולדת 100 והוזמנה לחגוג בישיבת המועצה. גם בפייסבוק לא נותרו אדישים
"לא אוהבת לשבת בבית". רות לה פן (צילום: Maricel De Guzman)
"לא אוהבת לשבת בבית". רות לה פן (צילום: Maricel De Guzman)

תושבת זכרון יעקב, רות לה פן, שציינה בשבוע שעבר יום הולדת 100, הוזמנה לחגוג את יום הולדתה בישיבת מליאת המועצה שלא מן המניין שהתקיימה בשבוע שעבר.

הישיבה נפתחה עם חגיגת יום ההולדת של לה פן, שסיפרה לנוכחים כי היא נולדה בפורטלנד אורגון שבארצות הברית ב-27.11.1916 ובעקבות המשבר הכלכלי של שנות ה-30 עברה עם בני משפחתה לניו יורק.

לה פן עבדה במשך שנים רבות כמורה בבית ספר יסודי ובסוף שנות ה-70 עלתה לארץ עם בעלה, ארתור ז"ל. במשך שנים בני הזוג התנדבו בספרייה של בית ספר ניל"י בזכרון יעקב. אחותה, בת 98, חיה עד היום בניו יורק ועובדת בתפקיד אדמיניסטרטיבי.

"לא אוהבת לשבת בבית". רות לה פן (צילום: Maricel De Guzman)
"לא אוהבת לשבת בבית". רות לה פן (צילום: Maricel De Guzman)

 

לה פן היא צמחונית, דוברת יידיש, אנגלית ועברית, מאוד אוהבת אמנות ועד היום היא כשהיא מסוגלת היא יוצאת לקונצרטים.

חגיגת יום ההולדת של לה פן במועצה כללה גם מתנות, תעודה עם הקדשה אישית, זר פרחים ושי. החגיגות לא הסתיימו בכך, כאשר באחד מעמודי הפייסבוק של המועצה הועלה פוסט על ליום הולדתה של לה פן והתושבים התבקשו לכתוב לה ברכות. בפוסט צוין גם כי הכוונה היא להגיע ל-100 ברכות אותן המועצה תדפיס תכרוך ותעניק ללה פן. הפוסט צבר מאות לייקים וכמות הברכות עמדה בדרישות.

לה פן עצמה לא מתרגשת שהגיעה ליומולדת 100. "אני לא מרגישה שינוי כי אני עושה בדיוק את הכול אותו דבר, החיים שלי ממשיכים הלאה. אני אוכלת שלוש ארוחות ביום ואם יש מזג אוויר טוב אני יוצאת החוצה. אני אוהבת ללכת לקונצרטים ולתיאטרון, לא אוהבת לשבת יותר מדי בבית. אני עשירה. אני בת 100".

על חגיגת יום ההולדת במועצה אמרה: "הרגשתי שמחה שראש המועצה זכר את יום ההולדת שלי, דבר כזה לא קורה כל יום. זה היה מאוד נחמד. הרגשתי חזקה ושמחה".

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות