fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"תומכים בו, הודאתו מעשה אמיץ"

יגאל דאלל, בן 58 מזכרון יעקב, הורשע השבוע לאחר שהודה במסגרת כתב האישום המתוקן שהוגש נגדו בניסיון הטרדה מינית של קטינה שטרם מלאו לה 14. השבוע מספרים בני המשפחה כי הם תומכים באב ועומדים מאחוריו
עו"ד אוהד חן (צילום עצמי)
עו"ד אוהד חן (צילום עצמי)
עו"ד אוהד חן (צילום עצמי)
עו"ד אוהד חן (צילום עצמי)

בשבוע שעבר הורשע יגאל דאלל, תושב זכרון יעקב, בבית משפט השלום בחיפה, לאחר שהודה בסעיפי כתב האישום המתוקן שהוגש נגדו. דאלל, שנעצר לפני כחודש, הודה בניסיון להטרדה מינית של קטינה שטרם מלאו לה 14 וכן ניסיון לשידול לביצוע מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 14. הדיון בטיעונים לעונש יתקיים בחודש אפריל.

מעצרו של דאלל עורר הדים בתקשורת. דאלל, בן 58, נשוי ואב, משמש מנכ"ל החברה המייצרת תעודות זהות ביומטריות. לדיון האחרון, כך פורסם בתקשורת, לא הגיעו בני משפחתו. אולם בשיחה עם בני המשפחה מתברר כי ההיעדרות היא מסיבות טכניות בלבד: "המשפחה תומכת ביגאל, עומדת מאחוריו, מגויסת למענו ותמשיך לפעול כך. יגאל אדם מדהים, רב פעלים, איש משפחה למופת, חבר אמת ועובד מסור.  גם יגאל וגם המשפחה מקבלים תמיכה עצומה ואהדה רבה מהסביבה".
לשאלה כיצד חשים בני המשפחה לנוכח הודאתו של דאלל והרשעתו, השיבו: "הודאתו של יגאל בכתב האישום המתוקן היא מעשה אמיץ וחיובי. יגאל מכה על חטא, לוקח אחריות על מעשיו ומעוניין בכל מאודו לכפר על הדברים ולשקם את חייו. אין לנו ספק שהוא יצליח בכך".

הסיפור המלא יתפרסם מחר ב:"כל זכרון".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות