fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שוד בנק וירי בסניף בנק זכרון יעקב

לא סתם יום של חול. סניף בנק דיסקונט שנשדד. צילום: נירית שפאץ
לא סתם יום של חול. סניף בנק דיסקונט שנשדד. צילום: נירית שפאץ

תושב זכרון יעקב, בן 31, נכנס לסניף בנק דיסקונט ברחוב הדגן שבמרכז היישוב בשעה 10:00, וניסה לשדוד את הבנק. מיד לאחר מכן נמלט מהבנק לעבר ביתו, הנמצא בקרבת מקום, באחד הרחובות הסמוכים למדרחוב, ושם נורה על ידי שוטר מכוחות המשטרה שרדפו אחריו ופונה על ידי צוות מד"א לבית החולים הלל יפה, כשהוא פצוע קשה. כוחות משטרה רבים הגיעו לסניף הבנק ולמקום הירי, וסניף הבנק נותר סגור למשך שעות לאחר מכן.

מהמשטרה נמסר לגבי מה שהתרחש לאחר שהחשוד נמלט מהבנק: "במהלך הסריקות לאיתורו פנה לעבר שוטר שבא עימו במגע ואיים עליו כשהוא חמוש בסכין ונורה בפלג גופו התחתון".

לא סתם יום של חול. סניף בנק דיסקונט שנשדד. צילום: נירית שפאץ
לא סתם יום של חול. סניף בנק דיסקונט שנשדד. צילום: נירית שפאץ

ממד"א נמסר: "בשעה 10:09 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על שודד שנורה במהלך שוד בנק בזיכרון יעקב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי לגבר כבן 20 במצב קשה".  חובש בכיר במד"א, יהודה חיים, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו בחצר צעיר בהכרה שסובל ממספר פצעי ירי. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים, טיפול תרופתי והנשמה, ופינינו אותו במהירות לבית החולים הלל יפה כשמצבו מוגדר קשה מאוד".

תושבי זכרון יעקב שעברו במקום ראו את ההתרחשות האלימה. עד ראייה סיפר: "ראיתי איש רץ במהירות לכיוון המדרחוב ושוטרים באו בעקבותיו, לא ידעתי מה הוא עומד לעשות ובמה מדובר, וזה היה מפחיד". עוברת אורח מספרת: "ירדתי בדיוק מהאוטובוס בתחנה הקרובה, וראיתי איך מכניסים את האיש לאמבולנס. השוטרים כיוונו את האנשים והרחיקו אותם מהמקום, ואחד השוטרים, ששאלתי אותו במה מדובר, הסביר לי שהאיש ניסה לשדוד את הבנק ונורה. מעולם לא ראיתי ולא שמעתי שקרה דבר דומה לזה ביישוב שלנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות