fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קווי לילה חדשים בזכרון יעקב

צילום: נירית שפאץ
צילום: נירית שפאץ

במטרה לשפר את מערך התחבורה הציבורית במושבה, פעלה מועצת זכרון יעקב בחודשים האחרונים מול משרד התחבורה על מנת להוסיף קווי תחבורה ציבורית שיאפשרו לתושבי היישוב לצאת ולבלות מחוץ לעיר גם בשעות הערב. השבוע נקבע סופית ההסדר עם משרד התחבורה, ובו סוכם כי מיום ה' 22.6 יחל קו 263 של אגד, הנוסע מזכרון יעקב לתל אביב ובחזרה ועובר בדרכו בתחנת הרכבת בבנימינה, לפעול במושבה במהלך שעות הערב המאוחרות והלילה גם בתוך המושבה. כל התחנות בתוך המושבה כוללות איסוף והורדה.

כל אמצעי התשלום התקפים במהלך היום תקפים גם בקווי לילה, כולל ההנחות השונות, כרטיסיות וכרטיסי חופשי חודשי. קווי הלילה נועדו לאפשר לצעירים במושבה לצאת לבלות ולחזור הביתה בשלום, בלי להסתכן בנהיגה בשכרות, התנהגות מסוכנת בדרכים, בלי צורך בנסיעה בטרמפים ובלי להוציא סכומי כסף נכבדים בדרך אל וממקום הבילוי. קו הלילה יפעל בזכרון יעקב בימי חמישי ובמוצאי שבת. הקו יתחיל את מסלולו בשכונת גבעת עדן ויעבור במרכז המושבה, קרוב לשכונות השונות ודרך שיכון דרום. הקו יתחיל את המסלול בשעה 21:30 ופעם נוספת בשעה 22:30, ושעת החזרה מתל אביב תהיה 01:00 וב – 03:00.

צאו לבלות בבטחה. אוטובוס של אגד. צילום: נירית שפאץ
צאו לבלות בבטחה. אוטובוס של אגד. צילום: נירית שפאץ

חלק נוסף בהסדר החדש עם משרד התחבורה קובע כי קו 5 בתוך המושבה יתוגבר בשעות הערב עם פתיחת מתחם בתי הקולנוע בקניון מול זכרון, הצפויה בתחילת השבוע הבא, כדי לאפשר לתושבי המושבה להגיע למרכז המסחרי ללא צורך ברכב פרטי. הקו יפעל גם בשעות 21:30 , 22:30, 23:30 לכיוון מול זכרון, ובחזרה למושבה בשעות 22:00, 23:00, 00:00 ו-01:30.

ראש המועצה, זיו דשא, מסר: "מתחילת הקדנציה אני פועל לשיפור התחבורה הציבורית במושבה ומחוצה לה. התחלנו עם קווי לילה ותגבור קו 5, אך היד עוד נטויה ואני בטוח שעם העבודה הקשה של העוסקים במלאכה נצליח לייצר אפשרויות נוספות. בינתיים קווי לילה ותגבור קו 5 יאפשר לתושבי המושבה, צעירים ובכלל, ליהנות ממתחמי הבילוי החדשים והוותיקים במושבה. הקווים הללו יאפשרו שקט נפשי להורים. הילדים שלנו יוכלו לצאת לבלות ולחזור בבטחה לביתם עם אוטובוס שמוריד אותם כמעט עד פתח הבית".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות