fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יותר עבודות, פחות תאונות

ראש משרד התנועה בתחנת זכרון, רב נגד אבי סבח, המשמש קצין התנועה בוועדת התחבורה, ציין כי הירידה במספר התאונות הקשות נובעת משיפור התשתיות
כיכר רוטרי (צילום: המועצה מקומית זכרון יעקב)
כיכר רוטרי-צילום באדיבות המועצה המקומית זכרון יעקב

 

ירידה במספר תאונות הדרכים הקשות בזכרון יעקב בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. כך מסר קצין התנועה בוועדת התחבורה של זכרון יעקב, רב נגד אבי סבח, המשמש ראש משרד התנועה של תחנת משטרת זכרון יעקב, בדיון של ועדת התחבורה שהתקיים לפני שבועיים.

בשנה שעברה אירעו במושבה 11 תאונות, מהן 6 קשות. גם השנה אירעו 11 תאונות, אך רק 2 מהן היו קשות. לא אירעו תאונות קטלניות. בדיון ציין סבח כי הירידה נובעת בין השאר משיפור תשתיות הכבישים במושבה, וכי זכרון יעקב היא בין הרשויות הבודדות בארץ בהן חלה בחמש השנים האחרונות ירידה תלולה במספר תאונות הדרכים.

 

כיכר רוטרי (צילום: המועצה מקומית זכרון יעקב)
כיכר רוטרי (צילום: המועצה מקומית זכרון יעקב)

השנה ביצעה המועצה עבודות תשתית בהיקפים נרחבים: כבישים חדשים, חניונים ומפרצי חנייה, סימונים, שינויים בהסדרי תנועה כדוגמת שני רחובות שהפכו לחד סטריים, תשתיות של בזק וחברת חשמל, בניית כיכר רוטרי הסמוכה לקהילת בית אל שסייעה בצמצום מספר התאונות שאירעו באזור.

סבח: "אני רוצה להודות לחברי הוועדה על שיתוף הפעולה הפורה ועל פועלם לקידום נושא הבטיחות ביישוב. אני רואה שם רצון גדול לעשות ולקדם דברים. בהזדמנות זו אני גם רוצה לבקש מתושבי זכרון יעקב לבוא ולהתנדב למען המלחמה בתאונות הדרכים על ידי הצטרפות ליחידת התנועה של התחנה. ניתן ליצור קשר בטל': 04-6299450, או בפקס: 04-6299403.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות