fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יגאל דלאל מזכרון יעקב מואשם בניסיון לשידול קטינה

כנגד דלאל בן 58 תושב זכרון יעקב הוגש היום כתב אישום בביצוע עבירות של ניסיון למעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה 14 שנים ועבירה נוספת בגין ניסיון לשידול לביצוע מעשה מגונה בקטינה נוספת.
נערה מותקפת ( צילום אילוסטרציה : פנתרמדיה)
נערה מותקפת ( צילום אילוסטרציה : פנתרמדיה)

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (ראשון) לבית המשפט השלום בעיר כתב אישום נגד יגאל דלאל בן 58 תושב זכרון יעקב בגין ביצוע שתי עבירות של ניסיון למעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה 14 שנים ועבירה נוספת בגין ניסיון לשידול לביצוע מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 14 .

מעובדות כתב האישום  עולה כי נהג הנאשם לגלוש באתרי אינטרנט וביניהם אתר "וואלה צ'ט" תחת שמות כינוי שונים, ביניהם "ספונסר איכותי" ו- "ספונסר לצעירה". במועד הרלוונטי לאישום הראשון, בפעולה יזומה של משטרת ישראל לאיתור עברייני מין ברשת האינטרנט, יצר הנאשם קשר עם החוקרים אשר הציגו עצמם כילדה בת 11 בשם נועה.

במהלך שיחת הצ'ט כתב הנאשם כי הוא מחפש "בת לפנק בקניות" וביקש מן המכונה "נועה" להתקשר אליו ,בהמשך להתכתבות , התקשרה שוטרת , תוך שהיא מציגה עצמה כ"נועה" משיחת הצ'ט. הנאשם קבע עם "נועה" להיפגש עימה, תוך שהנאשם מבטיח ל"נועה" לקנות לה, בין היתר, נעליים חדשות. כל זאת עשה מתוך כוונה לבצע בה מעשים לצורך גירוי, סיפוק או ביזוי מיני.

הנאשם המתין ל"נועה " במקום המפגש כפי שסוכם ובשלב זה התקשרה "נועה" ומסרה לו כי אינה יכולה להגיע לפגישה ואז נעצר הנאשם על ידי המשטרה. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות