fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זכרון יעקב: הספריה הציבורית תיפתח מחדש לאחר שמונה חודשים

הפתיחה החגיגית תתקיים בסוף החודש. עבודות השיפוץ ותוספת הבנייה התארכו בשל חילוקי דעות בין המועצה לקבלן המבצע. המועצה: "מחלקת ההנדסה בחרה לשכור שירותיו של קבלן חדש בשל רצונה של המועצה להביא לפתרון מהיר לפתיחה ולתפקוד מלא של הספרייה"
ספרייה בזכרון יעקב
ספרייה בזכרון יעקב (צילום: סער צוק)
ספרייה בזכרון יעקב
ספריה בזכרון יעקב (צילום: סער צוק)

לאחר חודשים ארוכים  בהן הספריה הציבורית בזכרון יעקב  נסגרה עקב שיפוצים ובניית קומה נוספת, היא תפתח שוב ב-30.3.  הספריה הציבורית נסגרה בראשון ביולי לטובת בניית ספריה לילדים שעתידה לקום  מתחת לקומת הספריה הציבורית הקיימת. סגירת הספריה נבעה משיקולי בטיחות בשל העובדה שבמהלך העבודה על בניית ספריית הילדים נעשו בבניין גם שיפוצים בקומת הספריה הקיימת.

התכנון המקורי של המועצה היה לפתוח מחדש את הספריה כחודש וחצי לאחר תחילת העבודות בה אך מועד פתיחתה התעכב בשל אי הסכמות שעמדו בין המועצה המקומית זכרון יעקב לבין הקבלן שזכה במכרז לביצוע העבודות במקום, מה שגרר בשלב מאוחר יותר העסקת חדש שנשכר על ידי המועצה על מנת שימשיך בביצוע העבודות בספריה.

על פי דברי המועצה, במינוי הקבלן החדש, מחלקת ההנדסה בחרה בו בשל העובדה שיש לו גם ניסיון מקצועי בתחום וגם בשל העובדה כי הוא כבר זכה בעבר במכרזים שנעשו לשביעות רצון המחלקה. מחלקת ההנדסה בחרה לשכור שירותיו של קבלן חדש זה בשל רצונה של המועצה להביא לפתרון מהיר לפתיחה ולתפקוד מלא של הספריה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות