fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זכרון יעקב: הורים מתלוננים על ליקויי בטיחות בגן טיול

משטח גומי קרוע, חושך ויתושים שלא נותנים מנוח, אלה רק חלק מהתיאורים של הורים לילדים שמשחקים בפארק. מועצת זכרון: "יצא מכרז לתיקון משטח הגומי והנושא יטופל ברגע שיבחר זוכה למכרז זה"
רצפה עם חורים בגן טיול (צילום: סער צוק)
רצפה עם חורים בגן טיול (צילום: סער צוק)
רצפה עם חורים בגן טיול (צילום: סער צוק)
רצפה עם חורים בגן טיול (צילום: סער צוק)

הורים לילדים תושבי זכרון יעקב טוענים כי בגן "טיול" התגלו ליקויי בטיחות וקיים חשש שיסכנו את חיי הילדים המגיעים לשחק במקום.

ברבים מגני השעשועים בארץ הותקנה רצפה עשויה מגומי על מנת למנוע פציעה של הילדים שמגיעים להשתעשע במקום. גם בגן טיול שבזכרון יעקב הותקנה רצפה כזו אך היא לא נשארה שלמה ובחלקה ממנה נוצרו חורים, קטנים כגדולים שמסכנים את הילדים. ההורים טוענים כי התאורה במקום אינה מספיקה וכי המקום לא מספיק מואר בשעות בהן מחשיך.

תושב המושבה, שמגיע לגן טיול עם ילדיו אומר: "משטח הרצפה בגן אינו תקין ומהווה בעיה בטיחותית עבור הילדים שלנו שמשחקים באופן תדיר בגן. ילד יכול ליפול ולהיפצע בצורה חמורה ממכשול זה שנוצר ברצפה. הילד גם יכול ליפול בגלל החורים ברצפה על המתקנים שעשויים ממתכת ולהיפצע קשה גם מהם. אני מצפה שהמועצה תתקן את הליקויים באופן מיידי ולפני שיקרה אסון".

אמא אחרת הוסיפה: "בפארק קיים מטרד של יתושים. בכל פעם שאנחנו מגיעים לפארק, הילדים חוזרים הביתה עקוצים מכף רגל ועד ראש. במקום יש בעיה נוספת והיא התאורה, בשעות שמתחיל להחשיך ובכלל בחשיכה התאורה בגן לא מספיקה, זה דבר שיוצר אווירה לא נעימה בכלל במקום בשעות אלה".

מהמועצה נמסר:  לגבי התאורה בגן טיול, מדובר על תאורה שאמורה להיות בדיוק כפי שהיא וזאת בשל אופיו המיוחד של הפארק. בעניין התלונה על יתושים בפארק, המועצה מרססת מעת לעת את הפארק ומסביב לו אך הציבור צריך להבין שחייב להיות מרווח זמן בין ריסוס לריסוס על מנת שלא לפגוע בבריאותו. לגבי משטח הגומי בגן טיול, המועצה הוציאה בתקופה האחרונה מכרז לתיקון והנושא יטופל ברגע שיבחר זוכה למכרז זה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות