fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

והזוכה היא: חברת קאנטרי זכרון

הנגשה לבעלי מוגבלויות, שיפוץ מתקנים קיימים, מערכת מיזוג ואוורור חדשנית, בריכה חיצונית חדשה חצי אולימפית, מקורה ומחוממת, בריכת פעוטות חדשה עם הצללה, מערכת מצלמות במעגל סגור. הספורטן בזכרון יעקב עומד לשנות את פניו
צילום: הילה אייזינגר
צילום: הילה אייזינגר

יש זוכה במכרז הספורטן בזכרון יעקב: ועדת המכרזים של מועצת זכרון יעקב סיימה את עבודתה במכרז לניהול והפעלת מרכז הספורט בזכרון יעקב (הספורטן), והמועצה הודיעה בשבוע שעבר כי המליצה על חברת קאנטרי זכרון יעקב בע"מ. עם זאת, החברה תוגדר כזוכה באופן רשמי ותקבל את הזכות להפעיל ולנהל את מרכז הספורט ל-20 שנה הבאות רק לאחר אישור מליאת המועצה ואישור משרד הפנים.

הדבר מביא לסיומו תהליך לא פשוט שנמשך בשנים האחרונות. במשך כ-25 שנה נוהל הספורטן (קאנטרי זכרון יעקב) על ידי זכיין שתקופת הזכיינות שלו הסתיימה בסוף שנת 2016. המועצה יצאה למכרז חדש בתום הבחירות ביוני, לפני כניסתו של זיו דשא לתפקיד, ולאחר שינויים שהוכנסו במכרז והתקבלו בישיבת מועצה בספטמבר האחרון, כגון עדכון אחוזי ההנחה המגיעים לתושבי זכרון יעקב, המשיכה בתהליך מכרז למציאת זכיין חדש לניהול המקום. לאחר שנכשל המכרז מהעדר הצעות, הוארך בשנה החוזה עם מנהל המקום, באישור משרד הפנים, והספורטן המשיך לפעול כסדרו עד מציאת מפעיל חדש.

במהלך השנים האחרונות עלו טענות בנוגע לתחזוקת המקום, והחברה שזכתה במכרז מחויבת במספר שינויים לטובת התושבים. ראשית יהיה עליה להנגיש את מרכז הספורט על שטחו ומתקניו לבעלי מוגבלויות, בהתאם לחוק הנגישות והתקנות הקיימות. כמו כן, תיבנה בריכה חיצונית חצי אולימפית חדשה, מקורה ומחוממת, תוקם בריכת פעוטות חדשה עם הצללה. בנוסף, על החברה לשפץ ולשפר את הבריכה הקיימת, להחליף את הריצוף במרכז הספורט, להקים מערכת מיזוג ואוורור חדשנית, וכן להתקין מערכת מצלמות במעגל סגור, מערכת כריזה וגידור היקפי, הכל בהתאם לדרישות המשטרה.

מלבד השינויים והשיפורים שתוארו, על פי תנאי המכרז והחוזה דמי המנוי לציבור הרחב ודמי הכניסה החד פעמיים לאורחים לא יהיו גבוהים ממחירי השוק המקובלים, ולתושבי זכרון יעקב תינתן עדיפות ברכישת מנויים ובהשתתפות ביתר הפעילויות במרכז הספורט. בנוסף, לתושבי זכרון יעקב תינתן הנחה בשיעור של 25 אחוז מדמי המנוי או מדמי הכניסה החד פעמית הקבועים לציבור הרחב.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות