fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היסטוריה: ניצחון בכורה לבנות זכרון יעקב/מעגן מיכאל בכדורסל

בנות מעגן מיכאל/זכרון יעקב. המטרה להישאר בליגה (צילום: עצמי)

היסטוריה בקבוצת הנשים של הפועל זכרון יעקב/מעגן מיכאל לאחר שהקבוצה השיגה ניצחון ראשון במשחק חוץ על הפועל ראשון לציון בתוצאה 82:72.

עדן רוטברג, שחזרה העונה הביתה לזכרון, קיבלה את הקרדיט בחמישייה המקומית ופתחה טוב מאוד עם מהלך של סל ועבירה ושתי שלשות והריצה את זיכרון ליתרון 14:7. ראשון חזרה למשחק והרבע הראשון הסתיים בשוויון 19.

עמית גור ואשלי בברלי החליפו שלשות בפתיחת הרבע השני, ראשון  עלתה ליתרון 24:27 אבל כאן נתקעה. הזרות של זכרון הריצו את הצפוניות 12:0, ושמרו על פער של שמונה נקודות עד הירידה להפסקה בתוצאה 44:36 לזיכרון.

ג'יליאן רובינס המשיכה להיות הבורג המרכזי בהתקפה של ראשון ויחד עם שלשה של עדי לוקס הכתומות חזרו חזק למשחק, 47:46 בלבד אמצע רבע שלישי. אבל שוב סיום רבע של האורחות שבראשות אלכסנדריה הרדן ברחו ל-59:52 לקראת עשר הדקות האחרונות.

המגמה נמשכה גם ברבע הרביעי, כשבכל פעם שראשל"צ מצליחה להוריד את ההפרש למינימלי, הזרות של זכרון מייצרות מיני בריחה ולא נותנות לניצחון לברוח. בסיום מגיע מזל טוב לבנות זכרון עם ניצחונם הראשון בליגה הבכירה, 82:72. בריטני מילר בלטה אצל המנצחות עם 21 נקודות ו-13 ריבאונדים ועדן רוטנברג הוסיפה 15 נקודות. לאחר הניצחון עלתה הקבוצה למקום השישי בטבלה והיא לא תשחק במחזור השלישי בשל מספר אי זוגי של קבוצות בליגה והמשחק הבא יהיה בעוד חודש בבית מול רמת השרון.

בנות מעגן מיכאל/זכרון יעקב. המטרה להישאר בליגה (צילום: עצמי)
בנות מעגן מיכאל/זכרון יעקב (צילום: עצמי)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות