fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הגענו למאני טיים"

בנות זכרון יעקב/מעגן מיכאל ניצחו במשחק דרמטי בפ"ת ונשארו בליגת העל למרות עונה קשה ורצופת מכשולים. המאמן נמרוד מיטל: "אני גאה בשחקניות, בשום שלב לא עברו לי בראש תסריטים שליליים"
שחקניות זכרון/מעגן מודות לקהל בסיום. שיחקו אותה (צילום: מנהלת הליגה)

"עשינו זאת", צהלו בנות קבוצת הכדורסל של הפועל זכרון יעקב/מעגן מיכאל, שניצחו במשחק האחרון של העונה את הפועל פ"ת בתוצאה 80:72.

עונה שלמה התרכזה למשחק אחד גורלי, מאבק על ההישרדות, בסיומו הבטיחה זכרון/מעגן את מקומה לעונה שנייה ברציפות בליגת העל לנשים בכדורסל.

עונה לא פשוטה עברה על הפועל זכרון/מעגן מיכאל בעונתה הראשונה בליגה הבכירה. הקבוצה, שסבלה מחוסר יציבות ולפני כחודש איבדה את היו"ר המשותף שלה אורן לינדר ז"ל, ידעה שזהו רגע האמת שלה.

חניכותיו של נמרוד מיטל ריכזו מאמצים גדולים והשיגו את ניצחונן החשוב ביותר העונה. שחקנית נבחרת העתודה של ישראל, עדן רוטברג מזכרון/מעגן, הציגה משחק משובח וקלעה 17 נקודות, לצידה בלטו בריטני מילר עם 19 נקודות ואלכסנדרה הרדן עם 17 נקודות והובילו את הקבוצה לניצחון בסיום.

במשך דקות ארוכות עמדו השחקניות בסיום השחק והודו לקהל שעשה את הדרך מהיישוב לפ"ת.

אחת הסיבות הגדולות לניצחון היה האופי של השחקניות והאמונה לאורך כל 40 הדקות גם כאשר פ"ת הובילה בעשר נקודות במהלך הרבע השני. המאמן נמרוד מיטל ביצע את השינויים הטאקטיים בכדי להביא את הניצחון המיוחל.

שחקניות זכרון/מעגן מודות לקהל בסיום. שיחקו אותה (צילום: מנהלת הליגה)
שחקניות זכרון/מעגן מודות לקהל בסיום. שיחקו אותה (צילום: מנהלת הליגה)

קפטן הקבוצה, שירלי שבתאי, אמרה לאחר המשחק: "זה היה משחק ברמה גבוהה מהמצופה, אין ספק שהגענו למאני טיים. כולן היו שם בדיוק בזמן ונתנו את הנשמה. שיחקנו על היתרונות שלנו וגם כשהיינו בפיגור המשכנו להאמין בדרך ובשיטת המשחק וזה השתלם. ההגנה שלנו עבדה מצוין במחצית השנייה והשאירה את פ"ת על 27 נקודות בלבד. מדובר בניצחון מתוק שמגיע בזמן הנכון אחרי עונה מאוד מאתגרת ומחשלת עבור כולם. למדנו המון, קיבלנו ניסיון וכל אחד שלקח חלק בעונה הזאת יוצא עם המון כלים חדשים להמשך הדרך".

נמרוד מיטל אמר בסיום: "אני גאה בשחקניות, שאף אחת מהן הגיעה מוכנה לעונה הזאת ועשתה עבודה גדולה. לגבי המשחק היה לנו ברור שמדובר בשתי קבוצות עם סגנונות שונים כאשר פ"ת יותר פרועה ואנחנו מאורגנים וזה בגלל אופי השחקניות. ידענו שהמטרה הראשית היא להתמודד עם האגרסיביות של פ"ת, מה שלא הצלחנו בעבר. היינו בפיגור במחצית וספגנו 45 נקודות ואמרתי לבנות שאסור שזה יקרה ובמחצית השנייה הראנו הגנה גדולה ובעיקר כל הבנות הגיעו למאני טיים ובעיקר עדן רוטנברג, שהוכיחה את עצמה בשני צידי המגרש".

חשבת על הירידה?
"בשום מצב במשחק לא עברו לי תסריטים שליליים ואמרתי לבנות להסתכל על הלוח רק בדקה ה-35. הראינו הרבה אמונה לנצח. מדובר בעונה לא פשוטה ולמרות שכולם היו נגדנו ובטרום העונה כבר הורידו אותנו, הוכחנו שאנחנו שוות יותר".

יו"ר הקבוצה, צביקה גלדיואני, שהיה בין העיקריים שקיבלו את ההחלטה לעלות ליגה העונה למרות הקשיים הכלכליים, אמר לאחר המשחק: "זהו כבוד גדול לזכרון יעקב ומעגן מיכאל. עברנו שנה מטורפת ללא אולם, ללא תמיכה של המועצה ועם מוות פתאומי ועדיין הצלחנו לעשות את זה. עברנו עונה עם שחקניות חדשות ומאמן חדש וזה כבוד גדול שנשארנו בליגה. הסוד של העונה היה הדינמיקה בין הצוות הניהולי, המקצועי והשחקניות. כולנו התחברנו וכל אחד ליכד את השני לעשות את הטוב ביותר".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות