fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

במול זכרון נכנסים לסרט

אם הכל יילך כמתוכנן, בסתיו הבא תוכלו לראות סרט במתחם יס פלאנט שהעבודות על הקמתו החלו לאחרונה. ביום ראשון הנחת אבן הפינה 
חגיגה לחובבי הקולנוע. העבודות במתחם יס פלאנט השבוע. צילום: מועצת זכרון יעקב
חגיגה לחובבי הקולנוע. העבודות במתחם יס פלאנט השבוע. צילום: מועצת זכרון יעקב

 

"כמה כיף לראות מנופים עובדים לצורך הקמת מתחם הבילוי והקולנוע yes planet זכרון יעקב", כתב ראש המועצה, אלי אבוטבול, לתושבים בשבוע שעבר.

העבודות במתחם, שבנייתו אושרה סופית אחרי הליך ממושך באביב של השנה שעברה, החלו לאחרונה, וביום ראשון הקרוב יתקיים בקפה גרג שבמול זכרון טקס הנחת אבן הפינה למתחם, בנוכחות ראש המועצה, בעלי המול, בעלי חברת יס פלאנט ומכובדים נוספים. חנוכת המתחם המוגמר צפויה בסתיו הבא.

זה מה שצפוי. אולם קולנוע של יס פלאנט (צילום: יח"צ יס פלאנט)
זה מה שצפוי. אולם קולנוע של יס פלאנט (צילום: יח"צ יס פלאנט)

מדובר במתחם של 12 בתי קולנוע, כולל מתחמי וי איי פי לילדים ומבוגרים. בתי הקולנוע ייבנו כקומה שנייה ושלישית במול הצפוני, ובמול הדרומי ייבנו מתחמי המזון והבילוי המשרתים את בתי הקולנוע ומתחם חנייה עילי. בין שני בנייני המול ייבנה גשר מעבר מקורה להולכי רגל. לאחר השלמתו יועסקו במתחם כ-150 עובדים, בעיקר צעירים. "בכך נביא בשורה תעסוקתית חשובה לבני המקום", כתב ראש המועצה לתושבים.

הקמת המתחם היא צעד היסטורי במושבה, שכן עד כה התושבים נאלצו להסתפק בסרטים במתנ"ס, או להרחיק עד חדרה, נתניה או חיפה. עכשיו ייהנו התושבים באתר קולנוע משודרג, גן עדן לחובבי קולנוע. שקד נוימן, תושב זכרון יעקב ובעלי "תות נייר" שבמדרחוב, מספר כי שמח לשמוע את החדשות על הקמת המתחם. "אני אוהב קולנוע, אבל לא יצא לי לבוא לסרטים במתנ"ס. עכשיו, אם יהיה במרכז החדש מבחר גדול יותר של סרטים, אני בהחלט אשמח ליהנות ממנו ואחזור לצאת לקולנוע".

ענת טסלר, תושבת זכרון יעקב, מרוצה מאפשרויות הבילוי באזור בכלל וממתחם הקולנוע החדש בפרט: "אני מאוד מרוצה. עכשיו נוכל גם לראות סרט ליד הבית ולהביא את הילדים אליו למרחק קרוב. אחת מחברותיי, אמא לילדים גדולים, אמרה לי שזה יתרון עצום עבורה. הילדים רוצים לראות סרט, ולא יהיה צורך לנסוע איתם עד נתניה או חיפה".

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות