fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בלקוני והעדשים

מרק עדשים של מסעדת בלקוני
מרק עדשים של מסעדת בלקוני (תמונה באדיבות מסעדת בלקוני)

מסעדת בלקוני במדרחוב של זכרון יעקב מציעה לחורף מרק עדשים חם וטעים. בלקוני היא מסעדה בשרית כשרה בחצר וילדר ברחוב המייסדים 56. המסעדה נוסדה משנת 1997 ולפני כשנה עברה למשכנה החדש. במסגרת המעבר שופץ המקום והוכנסו מנות חדשות לתפריט על ידי שף המסעדה ואחד מבעלי המקום, ערן אסרף.

מרק עדשים של מסעדת בלקוני
מרק עדשים של מסעדת בלקוני (תמונה באדיבות מסעדת בלקוני)

בבלקוני מגישים בשרים איכותיים ומגוון של סוגי תוספות חמות חדשות. "מדובר במטבח ברמה גבוהה מאוד. הוא מתחבר, חי, נושם ומרגיש את האוכל. הוא אלוף במידות עשייה של הבשרים ואני יכול לומר בפה מלא כי זכינו בשף מקצועי ואמיתי שמגיש אוכל ברמות הגבוהות ביותר", מעיד השותף זוהר שמעוני על השף אסרף.

המרק המומלץ של הבלקוני הוא מרק עדשים. המתכון שלו הוא עתיק יומין. אמו של שמעוני אחראית על המתכון הסודי שהפך למנת הדגל של המסעדה.

 מתכון למרק עדשים – בלקוני

מצרכים: עדשים, אבקת אפייה, מרק עוף, כרכום, פלפל, מלח, קישואים, כרפס, גזר, סלרי, כוסברה

אופן ההכנה: להשרות את העדשים למשך לילה שלם עם אבקת האפייה, לשטוף את העדשים היטב לאחר ההשריה ולבשל אותם במים, להוסיף מרק עוף, פלפל שחור, כורכום ומלח לפי הצורך, בהמשך להוסיף את הירקות: גזר, קישוא, סלרי, כוסברה ולבשל בישול ארוך על אש קטנה.

 חדשות חדרה מציג מחר (שישי) ספיישל חורף עם מגוון מתכונים וכתבות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות