fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אני כמו גויאבה, או שאוהבים או שלא"

פאני סמולרנקו, בעלת חנות יד שנייה שהתעקשה לעלות לישראל מארגנטינה, היא כנראה האשה הכי צבעונית במושבה, ולא רק בגלל שהיא מכורה לרכיבת אופניים ומעדיפה כדורסל במקום טיפול פסיכולוגי
פאני סמולרנקו (צילום: שלומי גבאי)
פאני סמולרנקו (צילום: שלומי גבאי)

את פאני סמולרנקו פגשתי בפעם הראשונה כשעבדתי על פרויקט הווידאו שלי "נשים מדברות". ביקשתי מנשים שונות שימליצו לי על אשה ורבלית, מעניינת, מצחיקה או מעצבנת, מישהי שאי אפשר לשכוח, כזו שמשאירה חריתה בזיכרון. במהלך החיפושים לא מעט נשים סיפרו לי על פאני, הציעו שאדבר איתה.

פאני סמולרנקו (צילום: שלומי גבאי)
פאני סמולרנקו (צילום: שלומי גבאי)

"איך את לא מכירה אותה?", שאלו אותי. התקשרתי לפאני, הגענו לצלם ואז פגשתי את האשה שניתן להגדיר בקלות כ"מופע של אשה אחת", כזו שאי אפשר להתעלם מנוכחותה. היא שם בכל רמ"ח איבריה. במהלך השיחה המצולמת שאלתי אותה על נשים יפות ופאני השיבה בגילוי ואומץ: "אני, בכל בוקר מתעוררת וקמה לצחצח שיניים, אני מסתכלת בראי ואומרת: 'אלוהים, כמה יופי שפכת בבן אדם אחד'". זהו, הייתי מאוהבת.

פאני, אוטוטו בת 44, היא אם לשתי בנות: עומר בת 11.5 וקורן שכולם קוראים לה קוקו, בת שבע. היא נשואה לאמנון, היי-טקיסט ורוכב אופניים מקצועי. היא עצמה בעלת חנות בגדי יד שנייה, שכוללת גם חפצי אמנות עכשוויים, ויש לה את החיוך הכי רחב ושמח בזכרון יעקב.

בכלל, אפשר בהחלט להעניק לה את התואר הלא רשמי האשה הכי צבעונית במושבה, בגלל העובדה שהיא גבוהה ומקפידה להתאבזר בפריטים צבעוניים שתמיד נראים עליה בול.

» לסיפור המלא, עברו למהדורה הדיגיטלית של עיתון "כל זכרון"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות