fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלי אבוטבול: לפעמים חלומות מתגשמים

בן 45, יליד זכרון יעקב, נשוי לעידית, אב לארבעה, מכהן 10 שנים כראש המועצה ומתמודד לקדנציה שלישית
אלי אבוטבול (זכרון שבלב)
אלי אבוטבול (צילום: זכרון שבלב)
אלי אבוטבול (זכרון שבלב)
אלי אבוטבול (זכרון שבלב)

סיעה: "זכרון שבלב"

מי: אלי אבוטבול, בן 45, יליד זכרון יעקב. נשוי לעידית, אב לארבעה, מכהן 10 שנים כראש המועצה ומתמודד לקדנציה שלישית מטעם רשימת "זכרון שבלב". עורך דין בהשכלתו וחבר לשכת עורכי הדין בישראל, בעל תואר ראשון LLB במשפטים של מכללת שערי משפט ותואר שני במדיניות ציבורית מאוניברסיטת חיפה. לפני שנבחר לראשות המועצה שימש רכז נוער בסיכון במושבה, רכז נוער יישובי, יו"ר מועצת פועלי זכרון יעקב וחוף הכרמל, יועץ משפטי בהסתדרות וחבר המועצה המקומית בין השנים 1998-2003.

מה: אבוטבול מבטיח כי בשנים הקרובות ימשיך לראות בילדי המושבה את האתגר החשוב ביותר ולהמשיך ולפעול לחיזוק התחום במושבה. ימשיך לפעול לשמירה על צביון המושבה – גם בעתיד לא יאפשר להפשיר שטחים ירוקים לטובת בנייה, ימשיך לפעול למען סביבת חיים ירוקה במושבה. לאחר שבשנים האחרונות הושקעו יותר מ-20 מיליון שקלים בתשתיות הוותיקות, אושרה תוכנית פינוי-בינוי. כמו כן אושרה התוכנית לדיור בר השגה לזוגות צעירים – 144 יחידות דיור. עוד הוא מבטיח כי תהיה השקעת משאבים ועידוד חשיבה מקורית בתרבות, ליווי תוכנית הקמת שני אולמות סינמטק בתחנת אגד הישנה ויצירת פסטיבלי סרטים. בנוסף, יקדם את תוכנית הרכבת שאושרה סופית ובשנה הבאה אמורה להתחיל בנייתה.

למה דווקא אני: "ראשית, אני בוחר בעצמי ואני חושב שיש לי אינטואיציה חזקה. לפיכך, אם אני בוחר בעצמי זה אומר שאני מאמין בי וביכולות שלי. ועכשיו ברצינות, אני חושב ש-21 שנות שירות במושבה זכרון יעקב, מיום שחרורי מהצבא, הן פרק זמן ארוך ומשמעותי על מנת שהתושבים יקבלו תמונה אמיתית של האדם שבי. הניסיון שרכשתי, היושרה שלי, האהבה הבלתי נגמרת למושבה והחלומות שהגשמתי עד כה והחלומות שאני מתכוון להגשים למען כולנו בחמש השנים הבאות. נולדתי בזכרון יעקב לפני 45 שנים ומעולם לא עזבתי את המושבה, כך שכל חיי שקופים וידועים לציבור הבוחרים. אין חורים שחורים בעברי ואני שמח על כך. כל אלו יחד, חוברים לסיבות טובות להמשיך להוביל את המושבה זכרון יעקב".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות