fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אישום: "אם אני מגיעה הביתה, הוא יכול להרוג אותי"

כתב אישום הוגש היום נגד הזמר שאול צ'ירלין, ובו מיוחסת לו עבירה של תקיפה כלפי בת זוגו מירי שילון
שאול צ'ירלין בבית המשפט
שאול צ'ירלין בבית המשפט (צילום: שלומי גבאי)
שאול צ'ירלין בבית המשפט
שאול צ'ירלין בבית המשפט (צילום: שלומי גבאי)

כתב אישום הוגש היום (שלישי) נגד הזמר שאול צ'ירלין מזיכרון יעקב, בו מיוחס לו עבירת תקיפה לבת זוגו לחיים מירי שילון.

מכתב האישום עולה, כי ביום שלישי שעבר, בשעות הצהרים, ביקשה שילון מצ'ירלין לעזוב את הבית, תוך שהיא מורידה תמונות של בני משפחתו שהיו תלויות על הקיר. בכתב האישום מצוין, כי בנקודת זמן זו, תקף צ'ירלין את שילון, אחז בכתפיה והפילה אותה ארצה. עוד נטען בכתב האישום, כי בזמן ששכבה שילון על הרצפה, לפת צ'ירלין את צווארה בידיו עד שהתקשתה לנשום. עוד נטען בכתב האישום, כי באותו הזמן איים צ'ירלין על שילון ואמר לה שיהרוג אותה אם עוד פעם תיגע בתמונות בני משפחתו. בהמשך, איים צ'ירלין על שילון ואמר כי יהרוס את ביתה וירדוף אותה מדי יום.

כתב האישום מייחס לצ'ירלין עבירות תקיפה הגורמת חבלה של ממש ושתי עבירות איומים. צ'ירלין נעצר ומעצרו הוארך פעמיים. במקביל להגשת כתב האישום בבית משפט השלום בחדרה, הגישה התובעת עו"ד הילה צברי כרמל בקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגד הנאשם. בבקשה למעצר עד תום ההליכים ציינה עו"ד צברי כרמל, כי גם בתה שלשילון ובן זוגה, העידו כי שילון צלצלה אליהם מיד עם תום האירוע וסיפרה על התקיפה. בקשה תורפה הודאה של שכנה של שילון, ששמע את גרסתה מיד עם תום האירוע ואף ראה סימנים על צווארה.

עו"ד צברי כרמלי ציינה בבקשה כי צ'ירלין תקף את שילון על רקע בקשתה ממנו לעזוב את ביתה וכי שילון סיפרה, כי בעבר קרה כבר מקרה, בו ביקשה ממנו לעזוב את הבית, ובתגובה, אחז צ'ירלין בסכין ואיים להתאבד.

בבקשה צוטטה שילון כשאמרה במהלך עדותה: "ברור לי שאם אני מגיעה הביתה, הוא יכול להרוג אותי, אני חוששת לחיי". על רקע זה ביקשה עו"ד צברי כרמל לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים.

בא כוחו של צ'ירלין, עו"ד סאלח עבאס מהסנגוריה הציבורית טען כי יש לשחרר את מרשו ממעצר, כיוון שמדובר בארכת מעצר שלישית והסביר כי צ'ירלין אינו יכול לשבש את החקירה. "מדובר באירוע שהתרחש בתוך הבית והעדים המדוברים הם אלו ששמעו את הצעקות. החשוד לא הכחיש את מעורבותו באירוע בינו לבין זוגתו, אך מכחיש כי הגיע למצב של אלימות פיסית. ומדובר בגרסה מול גרסה. מדובר באדם מפורסם שכל יום נוסף במעצר, מהווה עוול נוסף עבורו", טען עו"ד עבאס.

 כתב: שלומי גבאי

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות