fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אבנר שבתאי: הבית המקומי

יליד זכרון יעקב, נשוי ואב לחמישה. בעל תואר הנדסאי אלקטרוניקה ועובד כמנהל רשת בבזק
אבנר שבתאי (רוני נתן)
אבנר שבתאי (רוני נתן)
אבנר שבתאי (רוני נתן)
אבנר שבתאי (רוני נתן)

סיעה: "הבית היהודי"

מי אני: אבנר שבתאי, יליד זכרון יעקב, נשוי לגרסיאלה, רופאת שיניים, ואב לחמישה. אמו, אחיו ואחותו מתגוררים אף הם במושבה עם משפחותיהם. בעל תואר הנדסאי אלקטרוניקה מהטכניון ועובד כמנהל רשת בבזק. יו"ר ועד העובד הדתי ונציג מחוז תל אביב והשרון בוועד העובדים המרכזי של החברה. את פעילותו הציבורית בזכרון יעקב החל אבנר בצעירותו בהקמה וביסוס סניף בני עקיבא ובסיוע לתושבים הוותיקים ולקהילה הדתית-לאומית הצעירה בהתנהלות מול המחלקות השונות במועצה ויו"ר ועד ההורים בבית הספר יעבץ. ב-2008 נבחר למועצה מטעם "הבית היהודי". בקדנציה הנוכחית שותף מלא ופעיל בעבודת מליאת המועצה ובעיצוב דמותה של המושבה. פעל, בין היתר, להסרת חסמים וקידום תוכניות תמ"א 38 בשכונות הוותיקות והקמת קרית החינוך הדתית לאומית בזכרון יעקב.

מה: הסיעה תפעל למימוש זכותו של כל ילד במושבה לחינוך איכותי ולמרחב למידה ראוי. כמו כן, תשקיע בקליטת עלייה ועידוד שילובם של העולים החדשים בחיי הקהילה, ליצירת מערך חונכות וליווי אישי לעולים החדשים בשנה הראשונה. כמו כן תפעל הסיעה לעידוד פעילויות תרבות יהודית על גווניה ותמיכה ביוזמות רווחה למען הנצרכים.

למה דווקא אני: "הבית היהודי הוכיח בבחירות הארציות כי הוא הבית של כולם ואנו מתעתדים לעשות זאת גם במישור המקומי. אני וכל חברותי וחברי ברשימה רואים עצמנו כנציגים של כלל התושבים ופנינו להמשך עשייה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות