fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הרצל אמר: רוצים אינטרנט

במדרחוב הרצל עדיין אין אינטרנט בחינם. ראש מינהלת מרכז העיר: עם סיום פרויקט הרצל יותקנו תשתיות גלישה והיא תהיה פי 10 מהירה יותר מאשר היום
מדרחוב הרצל (צילום: שלמה אבני)

 

חבר מועצת העיר אדיר בנימיני פנה אל מינהלת מרכז העיר בבקשה לחדש את פרויקט "העיר האלחוטית", המספק נקודות חמות לצרכני אינטרנט ברחוב הראשי של נתניה. בנימיני, שיזם את הפרויקט, אומר כי השירות לא ניתן כיום בחינם במרכז העיר, וכי תיירים ותושבי חוץ שמגיעים אל העיר מצליחים להתחבר לנקודות החמות רק סמוך למסעדות שמעניקות שירותי גלישה חופשית ללקוחותיהן.

עם בניית כיכר העצמאות החדשה, הותקנו בתוך התשתיות שלה שירותי אינטרנט חינם. ברחוב הרצל אין עדיין גלישה חופשית. לדברי ראש מנהלת מרכז העיר, עלוית פרוינד, עם סיום פרויקט הרצל יותקנו תשתיות גלישה והיא תהיה פי 10 מהירה יותר מאשר היום.

מדרחוב הרצל (צילום: שלמה אבני)
מדרחוב הרצל (צילום: שלמה אבני)

בנימיני: "כל ישראלי שנוסע לחו"ל יודע עד כמה חשובים שירותי Wi-Fi לתייר בארץ זרה. עיר מודרנית חייבת להעניק שירותי גלישה במקומות בהם קיימים ריכוזים גדולים של תיירים. היום זה רלוונטי במיוחד כמעט לכולם יש סמארטפונים ומחשבים ניידים. כולי תקווה שמנהלת מרכז העיר תפעל בהקדם על מנת ליישם ולהוציא את העניין לפועל".

מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "מאז הוקמה הכיכר החדשה הייתה קיימת רשת Wi-Fi באזורי ישיבה ומתחת לפרגולות. באחרונה מבוצעות עבודות שדרוג למען שיפור השירות. בעתיד יינתן השירות גם לאורך רחוב הרצל".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות