fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקיץ בא, המחיר עולה

ממחקר של אלדר שיווק עולה כי מחירי הדירות בפרויקטים על חוף הים של נתניה עולים בשיעור של עד 13 אחוז בחודשי הקיץ. הסיבה: תושבי חוץ
פרויקט לאגון של דיזנגוף סחר (הדמיה: דיזנגוף סחר)
פרויקט לאגון של דיזנגוף סחר (הדמיה: דיזנגוף סחר)

מחקר שערכה מחלקת המחקר והאסטרטגיה באלדר שיווק מגלה כי מחירי הדירות בפרויקטים חדשים על חוף הים של נתניה עולים בשיעור של עד 13 אחוז בחודשי הקיץ בשל הביקושים מצד תושבי חוץ. המחקר שבדק את תנודות המחירים במשך שנתיים הקיף פרויקטים חדשים המוקמים בקו ראשון לחוף.

פרויקט לאגון של דיזנגוף סחר (הדמיה: דיזנגוף סחר)
פרויקט לאגון של דיזנגוף סחר (הדמיה: דיזנגוף סחר)

רוני כהן, מנכ"ל אלדר שיווק נדל"ן: "בחודשי הקיץ, ללא קשר לתושבי חוץ, יש עלייה עונתית בביקושים לדירות בפרויקטים הסמוכים לחוף הים, ובייחוד דירות עם נוף לים. החל מסוף יולי ועד סוכות ישנה עלייה חדה בהתעניינות גם מצד תושבי חוץ שמגיעים לחופשה בישראל ומעוניינים לבדוק נכסי נדל"ן לקנייה".

על פי המחקר, בנתניה שיעור עליית המחירים הוא הגבוה ביותר. באשקלון ואשדוד מחירי הפרויקטים שעל קו החוף עולים ב-10 אחוז, בחיפה מחירי הדירות בפרויקטים הסמוכים לחוף עולים בשיעור של 15 אחוז, בבת ים 12 אחוז ובתל אביב מדובר על עלייה של 9 אחוז.

חנן סגל, סמנכ"ל השיווק בחברת דיזנגוף סחר המקימה את פרויקט LAGOON בנתניה, מציין כי הסיבה לעליית המחירים החדה בנתניה היא גם היצע הדירות על קו החוף. "בשנים האחרונות ישנה ירידה בהתחלות הבנייה של פרויקטי יוקרה על קו החוף של נתניה, אך הביקושים לא רק שלא ירדו אלה אף עלו בשל עלייה במספר היהודים המעוניינים לעשות עלייה ומחפשים בית קבע קרוב לים. צריך לזכור כי הקרקעות לאורך חופי ישראל הם משאב מאוד מוגבל, וכיום חלק לא מבוטל מהקרקעות שנשארו מיועדות לבניית בתי מלון ופחות למגורים".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות