fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היום זה מתחיל: פסטיבל הבירה אוקטוברפסט בחדרה

אוקטוברפסט במול החוף חדרה. צילום: יחצ
אוקטוברפסט במול החוף חדרה. צילום: יחצ

בהשראת פסטיבל הבירה אוקטוברפסט הנערך מידי שנה במינכן שבגרמניה, כפר הקניות והבילויים מול החוף וילג' שבכניסה לחדרה יקיים פסטיבל דומה, על בסיס בירה ואוכל בסגנון ים תיכוני. הפבטיבל יתקיים היום ומחר (ד'-ה') בשעות 18:00-23:00 ובמתחם יוצבו כ-30 פוד טראקס שיציעו מאכלים ממטבחים שונים ובירות של מבשלות בוטיק.

מבין משאיות האוכל: משאית של מסעדת המוציא בניצוחו של אבי לוי, משאית של דרך הגריל בניצוחו של השף דן הולנדר, פיצה בלה, גדיס פוד טראק (נקניקיות בוטיק), דיגמיס פוד טראק (כריך קובני), לה קולומביאנה, מטבח גלילי (חומוס עם תוספות), בביס (מטבח גיאורגי), קוקו מיט אנד גריל (בשרים ), טברנה אקספרס (אוכל יווני), גריל קינג (מעורב מחלקי פנים), טראק קוקטיילים, טוי באר (מתוקים) ועוד.

בערב הראשון של הפסטיבל יופיע טריפונס בחגיגת טברנה יוונית ובערב השני תופיע עינת שרוף בחגיגה ישראלית עם ריקודים על השולחנות, כמיטב המסורת. רקדניות ורקדנים בתלבושות בוואריות מסורתיות יקבלו את פניהם של האורחים בפסטיבל.

מול החוף וילג' שהושק בחודש מאי האחרון, הינו כפר קניות ובילויים הממוקם על כביש החוף בחדרה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות