fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הגיע הזמן, אור עקיבא

חמישה מחזורים זה לקח, אבל סוף סוף הגיע ניצחון, 0:1 בחוץ על נווה שאנן
ג'קי בן שושן
ג'קי בן שושן (צילום: שלומי גבאי)

שמחה גדולה בקרב קבוצת הכדורגל של הפועל אור עקיבא, שהשיגה בסוף השבוע את הניצחון הראשון שלה העונה. זה קרה במחזור החמישי, כאשר הקבוצה ניצחה במשחק חוץ את מכבי נווה שאנן בתוצאה 0:1.

לאחר ההפסד בגביע לרובי שפירא חיפה החליט מאמן אור עקיבא ירון שיש להוציא את השוער אילן נובחוב מההרכב ובמקומו העלה את חן בדש. אור עקיבא הייתה טובה לאורך כל המשחק, אבל שחקניה לא הצליחו לכבוש במחצית הראשונה. במחצית השנייה הקבוצה של שיש הגבירה את הלחץ והשער הגיע בדקה ה-75 על ידי משה רוזוליו.

באור עקיבא סיפרו בסיום כי מדובר בניצחון חשוב, בעיקר בשביל הביטחון של השחקנים. היום (שישי) תצא הקבוצה למשחק חוץ נוסף מול מכבי עוספייה.

פרדס חנה: פיבך עדיין לא חתם

הקבוצה השנייה מהאזור, בית"ר פרדס חנה, ממשיכה לא לנצח והפעם הפסידה במשחק חוץ להפועל טירת הכרמל בתוצאה 3:1. פרדס חנה הגיעה למשחק הזה עדיין ללא מאמן קבוע על הקווים,  כאשר טרם נחתם ההסכם בין הקבוצה לבין המאמן המיועד גל פיבך. פיבך אומנם נפגש מספר פעמים עם ההנהלה, אבל נכון לכתיבת שורות אלה לא התבצעה החתימה הרשמית.

ג'קי בן שושן
ג'קי בן שושן (צילום: שלומי גבאי)

מי שעמד על הקווים במשחק האחרון הוא היו"ר ג'קי שושן. הקבוצה הגיעה למשחק בהרכב חסר, כאשר לא פחות מחמישה שחקני הרכב לא יכלו להגיע למשחק בשל עבודתם. היום (שישי) תשחק פרדס חנה מול הקבוצה השנייה מטירת הכרמל, מכבי.

מ.ס. פרדס חנה ספגה בסוף השבוע הפסד כואב, 2:1 במשחק חוץ למכבי אום אל פאחם. זה היה המשחק הרביעי של פרדס חנה ללא ניצחון ולאחר ההפסד האחרון ירדה הקבוצה למקום ה-14 בטבלה.

"זה נראה כאילו אנחנו קבוצה כבויה ואיבדנו לא מעט מהרצון של השחקנים שראינו בפתיחת העונה", אמרו במועדון בתחילת השבוע. בשישי הקרוב תארח הקבוצה את איחוד בני באקה שמדורגת במקום ה-12 בטבלה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות