fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מרחב של חיות

דקל מלכה הוא הבעלים של "קן התוכי", חנות מזון וציוד לחיות מחמד בפרדס חנה, מקום קסום עם ציפורים, זוחלים וחיות נוספות, שגם מסייע באימוץ כלבים וחתולים
דקל מלכה, קן התוכי (צילום עצמי)
דקל מלכה, קן התוכי (צילום עצמי)

דקל מלכה, בן 30, תושב פרדס חנה, נשוי, ואב לליאל בת השנה וחצי, הוא הבעלים של "קן התוכי", חנות מזון וציוד לחיות מחמד בדרך הבנים בפרדס חנה. החנות לא מוכרת כלבים וחתולים, אלא רק מסייעת באימוצם. החיות הנמכרות בחנות: דגים, ציפורים, ארנבות, שרקנים, אוגרים, נחשים, לטאות ועוד.

החנות הוקמה לפני 11 שנים. ב-8 השנים הראשונות לקיומה הייתה ממוקמת בקניונית במרכז פרדס חנה, ואז התרחבה ועברה למיקומה הנוכחי, בדרך הבנים. שעות הפתיחה: ימים א'-ה' בשעות 9:00-20:00, יום ו' בשעות 9:00-15:00.

מלכה מספר: "תמיד גידלתי חיות מחמד, ופתחתי את החנות מיד כשסיימתי את שירותי הצבאי. כיום מועסקים בחנות ארבעה עובדים חוץ ממני. 3 מבין העובדים הם אחים שלי, ויש עוד עובד אחד. אנחנו משתפים פעולה עם מאכילת החתולים הידועה חגית יזהר מכרכור, ועכשיו יצאנו במבצע: על כל קנייה של מזון חתולים בסכום של מעל 150 שקלים, אנחנו מפרישים 10 שקלים לחגית". מבצע נוסף בחנות: על כל קנייה של שק מזון לכלבים במעל 150 שקלים מקבלים במתנה קולר נגד קרציות ופרעושים.

דקל מלכה, קן התוכי (צילום עצמי)
דקל מלכה, קן התוכי (צילום עצמי)

מה סוד הצלחת העסק?

שמירה על איכות ושירות טוב ואדיב.

מה השתנה בתחום גידול בעלי חיים בפרדס חנה מאז שפתחת את החנות?

יש שינויים גדולים. האוכלוסייה גדלה מאוד, ומהיום שפתחתי את החנות אנשים פיתחו מודעות גדולה יותר לגידול חיות מחמד. יותר אנשים רוצים לגדל חיית מחמד כיום.

מה החלום שלך?

לעזור לכל בעל חיים בעולם.

איפה תהיה בעוד 10 שנים?

אפתח בית מחסה לבעלי חיים במצוקה – חולים, פצועים.

איך אתה אוהב לבלות את שעות הפנאי?

עם הילדה.

יש לך חיות מחמד?

כן, המון. הכול מהכול.

מה משמח אותך?

כשלקוח ובעל חיים יוצאים מרוצים.

מה מעציב אותך?

התעללות בבעלי חיים.

איזה סוג של חיות מחמד מעניין אותך במיוחד?

תוכים. גידול תוכים הוא האהבה הגדולה שלי והשריטה שלי.

מה הסיוט שלך?

שאצטרך להפסיק לעבוד.

מה נותן לך כוח?

שאני מצליח לעזור למישהו, או לטפל בחיה פצועה. אנשים שמוצאים חיה שנפגעה מתקשרים אלי, ואני עוזר.

ספר סיפור מעניין מהזמן האחרון.

לפני חודש וחצי מצאתי חתולה דרוסה ממש לפני המלטה, והצלחנו ליילד אותה. החתולה מתה מאיבוד דם, אבל את הגורים הצלחנו להציל, וגם הצלחנו למצוא לכולם בתים.

מה המוטו שלך לחיים?

עשה טוב – תקבל טוב.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות