fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האנשים שעושים את המקום

מדי סוף שבוע, במהלך כל השנה, הבאנו לכם סיפורים מעוררי השראה של נשים וגברים, שביחד וכל אחד לחוד מהווים רקמה אנושית אחת. רגע אחרי כניסת השנה החדשה, קבלו תזכורת
צילום: פוטוליה
צילום: פוטוליה

 

ינואר

אביבית ברקוביץ': מהיי-טק לליקוט

היא הגיעה לטופ כעובדת בכירה בהייטק, עם משכורת של עשירון עליון ועבודה סביב השעון, ובכל זאת אביבית ברקוביץ', תושבת עתלית, בחרה להפוך את חייה כדי להפוך ליקוט צמחים לעיסוק ודרך חיים. צמחי הבר הפכו לחלק מהותי בתזונת משפחתה, והיא עורכת סיורי ליקוט ומנהלת עם בעלה, מורדי, אתר מתכוני ליקוט.

אביבית ברקוביץ' (צילום: סער צוק)
אביבית ברקוביץ' (צילום: סער צוק)

 

פברואר

יצחק רובין: הסרט שלו

תושב מושב צרופה, בן 66, תסריטאי, מפיק ובמאי טלוויזיה וקולנוע, שמאז 2004 הרצה על קולנוע וטלוויזיה במכללת כנרת, ויצר סרטים נחשבים, ביניהם "רצח לכל החיים" העוסק בפרשת עמוס ברנס ורצח רחל הלר. בימים אלה הוא פורש מהאקדמיה ועובד על סרט שיתעד את חיי חברו, עו"ד אדם פיש ז"ל.

יצחק רובין (צילום: הילה אייזינגר)
יצחק רובין (צילום: הילה אייזינגר)

 

מרס

אביב רייכמן: ילדים זה שמחה

"אביב החביב" כפי שקוראים לו הילדים, מאמן כושר, נשוי ואב לארבעה מזכרון יעקב, הקים בתחילת השנה ביחד עם מירי בן עטר את הצהרון "בא לי גם" בזכרון יעקב, בבניין ששימש בעבר בית קולנוע. "אני אדם מצחיק עם הומור וגישה קלילה לחיים וגם רציני וקשוח", סיפר אביב רייכמן, "השילוב הזה הוביל אותי להבין שעבודה עם ילדים מאפשרת לכל התכונות האלה לבוא לידי ביטוי".

אביב רייכמן (צילום: פרטי)
אביב רייכמן (צילום: פרטי)

 

אפריל

צילה רשף: פורצת דרך

תושבת זכרון יעקב, בת 41, בעלת עסק עצמאי לייעוץ ניהולי לחברות, נכנסה השנה לתפקיד סגנית ראש מועצת זכרון יעקב, והיא האישה הראשונה שכיהנה אי פעם בתפקיד זה. "נשים בפוליטיקה הן נשים שטבועה בהן מנהיגות, שרוצות לחולל שינוי", אמרה לעיתון ערב כניסתה לתפקיד. "אני אשמח אם יהיו יותר נשים בעמדות מפתח, בתהליכי קבלת החלטות גם במישור המקומי וגם במישור הלאומי".

צילה רשף (צילום: חן בלחנס)
צילה רשף (צילום: חן בלחנס)

 

עוד דמויות מעוד חודשים מחכות לכם ביום שישי הקרוב, בעיתון "כל הפרדס" ובמהדורה הדיגיטלית

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות