fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתכוננים לבחירות בבנימינה גבעת עדה

שלומי סלמה (צילום: מיכל אסולין)
שלומי סלמה (צילום: מיכל אסולין)

בנימינה גבעת עדה מתקדמת לקראת הבחירות לראשות המועצה, שנקבעו בעקבות מותו של ראש המועצה, פינקי זוארץ ז"ל, שנפטר ב-15.4. בהתאם לחוק הקובע כי במקרה כזה יש לקיים בחירות כחודשיים לאחר מכן, הבחירות נקבעו ל-13.6. ביום ד' בשבוע שעבר התקיימה ישיבת מליאת מועצה שלא מן המניין בנוכחות הממונה על המחוז, פאיז חנא, בה נערכה הכנה לבחירות. ניתן להגיש מועמדות לבחירות עד 10.5, ושלושה מועמדים הודיעו בשבוע האחרון כי הם מגישים את מועמדותם.

מבקש את אמון הציבור. שלומי סלמה. צילום: מיכל אסולין
מבקש את אמון הציבור. שלומי סלמה. צילום: מיכל אסולין

שלומי סלמה, בן 43, יליד ותושב בנימינה, יו"ר סיעת "משהו חדש" במועצה, היה הסנונית הראשונה כשהודיע ביום ה' שעבר על מועמדותו. סלמה מסר בתחילת השבוע: "עשייה ציבורית בכל הרמות במסירות ואכפתיות, תוך הפגנת אחריות ציבורית, הביאו לבחירתי לתפקיד סגן וממלא מקום ראש המועצה בקדנציה הנוכחית. ניסיוני רב השנים בעשייה ציבורית מוכחת מקנה לי יתרון רב, אותו אני מתכוון להעניק לתושבי בנימינה-גבעת עדה עם היבחרי לראשות המועצה. לפיכך אני פונה לציבור האזרחים בעלי זכות הבחירה במושבותינו לבוא ולהצביע ביום הבחירות, ולהביע בי את אמונכם לשם המשך עשייה ושמירה על צביונן הייחודי, תוך מתן תנופה לפרויקטים המשרתים את כלל הציבור".

אני, שלומי סלמה, בן בנימינה, נשוי להדס ואב לנועם ועפרי, מבקש את אמונכם בהתמודדות לראשות המועצה בנימינה-גבעת עדה".

זה בנשמתו. רם פיין. צילום: מיכל סאסי
זה בנשמתו. רם פיין. צילום: מיכל סאסי

מועמד נוסף שהודיע השבוע כי הוא מתמודד בבחירות הוא רם פיין בן ה-57, יליד ותושב בנימינה, נשוי + 2, שמאחוריו ניסיון כסגן ראש מועצה בבנימינה גבעת עדה. פיין התמודד לראשות המועצה בבחירות האחרונות, ב-2013, מול פינקי זוארץ, וניהל מולו מירוץ שבסופו נבחר זוארץ בהפרש קטן. פיין אמר השבוע: "החלטתי להתמודד על ראשות מועצת בנימינה גבעת עדה מתוך הניסיון, האחריות והאהבה למושבות ולתושבים. הדבר בנשמתי".

להמשיך את דרכו של זוארץ. איתי וייסברג. צילום: פרטי
להמשיך את דרכו של זוארץ. איתי וייסברג. צילום: פרטי

מועמד שלישי בבחירות, איתי וייסברג, נבחר ברוב קולות בתחילת השבוע על ידי חברי סיעת "פז" במועצה, סיעתו של פינקי זוארץ, בהצבעה מבין מספר מועמדים.  "וייסברג נבחר ברוב של 65%, כמועמד המוביל לראשות המועצה מטעם תומכי פינקי", תיארה חברת המועצה מהסיעה, ניבה בגין בן ארי. וייסברג, יליד חיפה, בן 57, נשוי + 4, הוא בעל ניסיון של שתי קדנציות במועצה, היה מעורב בבחירות כבר לפני 15 שנה כחבר מטה והנהלה של התנועה של בני ארנס, ולאחריה אורי דסטניק. שירת שתי קדנציות, בשנים 2003-2013, במהלכן כיהן כחבר מועצה, חבר הנהלה, יו"ר ועדת חינוך ויו"ר ועדת הגנת הסביבה במועצה, ובקדנציה האחרונה כנציג באיגוד ערים לאיכות הסביבה ובחצי השנה האחרונה שימש כיו"ר מתנ"ס בנימינה גבעת עדה. "היעד שלי הוא להמשיך בעשייה של פינקי לפי אותם קווים שלו", תיאר וייסברג השבוע את האג'נדה שלו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות