fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ליגה של כולן

ליגת מאמאנט ואדי ערה פתחה את העונה בהשתתפות שתי קבוצות מבנימינה, קבוצה מעין מאהל וקבוצה מדליית אל כרמל
מאמאנט בנימינה (צילום: עצמי)

ליגת מאמאנט ואדי ערה פתחה בשבוע שעבר את העונה. בליגה משתתפות שתי קבוצות מבנימינה, קבוצה מעין מאהל, קבוצה מדליית אל כרמל.

ליאור גלוסקא, יו"ר הליגה, שמתאמנת עם שחקניות מהמגזר הדרוזי בדלית אל כרמל ומאמנת קבוצת עין מאהל, מספרת: "התחלתי להכיר עולם מרגש ויפה שבעצם עד היום הזה לא הייתי חשופה אליו, אם לומר את האמת בכלל לא. יש לנו אחריות משותפת להכיר אחד את השני, בשבילנו ובשביל הדורות הבאים. נשים יהודיות וערביות תפגשנה ונכיר את היופי שבשונה ושמודל זה יהיה השראה לעוד ליגות מעורבות לקום בכל רחבי הארץ".

מאמאנט בנימינה (צילום: עצמי)
מאמאנט בנימינה (צילום: עצמי)

יו"ר ומייסדת מאמאנט, עופרה אברמוביץ: "ליגת מאמאנט ואדי ערה היא דוגמא נפלאה  ליכולת של אמהות להתחבר דרך הספורט. קבוצות של שחקניות דתיות, חילוניות, יהודיות, ערביות, בדואיות, קבוצות עם נשים עם מוגבלויות (חרשות אילמות) לצד אימהות אחרות – שפת הספורט חוצה גבולות ומגזרים. זה המסר שלנו כאימהות – זו הנחלה אותה אנו משאירות לדורות הבאים. כולנו שוות על המגרש ומחוצה לו".

ראש מועצת מנשה, אילן שדה, התרשם מהאירוע ומחזון ספורט משותף ואמר: "תבורכו כולכן הנשים, ואלה המובילות את ליגת המאמאנט, אירגון שמחבר בין האוכלוסיות במדינה ובאזור".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות