fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השביל הזה מתחיל מכאן

אסתר גבאי, פעם אחות, החליטה אחרי הולדת בנה הרביעי לשנות עיסוק וייעוד. עכשיו היא מתכננת מסלולים וטיולים אחרים של יום אחד בלבד מרוכז ואינטנסיבי, בעיקר לתושבי המרכז, בשבילי האזור והצפון
אסתר גבאי (צילום: לימור כץ אוונס)
אסתר גבאי (צילום: לימור כץ אוונס)

אסתר גבאי מעידה על עצמה שתמיד היתה סקרנית להכיר מקומות חדשים ואנשים חדשים. התכונות האלה הפכו אותה לאדם שמכיר את כל המקומות והאנשים ששווה להכיר, וגם כאלו שלא מכירים אותם כראוי להם.

אסתר, בת 44 מבנימינה, נשואה ואם לארבעה בנים, לא תמיד היתה בעסקי התיירות. למעשה, במשך עשר שנים היא עסקה בתחום אחר לגמרי: היא עבדה כאחות במחלקת יולדות בבית החולים שערי צדק בירושלים, במחלקת יולדות בבית החולים לניאדו בנתניה וכאחות אחראית בבית אבות בעין שמר.

אחרי שהמשפחה גדלה, היא חיפשה עבודה גמישה יותר, ורצתה להיות עצמאית ולהגשים את הסקרנות. אז פרשה והחליטה לשנות כיוון. במשך תקופה מסוימת לא עבדה, עד שההתמקדות נשאה פרי ולפני כשנתיים היא הקימה את האתר "יום בשבילך", www.yomkeff.co.il, המתכנן מסלולי טיולים אלטרנטיביים לאנשים.

בשם "יום בשבילך" יש דו משמעות, מתברר, כפי שמסבירה אסתר: המשמעות של "יום עבורך" והמשמעות של "יום בשביל שלך". וכזה הוא האתר: הוא מחולק לפי שבילים, מסלולי טיול, כולם בנויים לטיול של יום אחד. "המטרה היא לשתף את הקהל במידע ולתת לו מתנה – יום חופש", אומרת אסתר, "זה לא עוד אתר אינדקס עם רשימות של אטרקציות, אנשים או אתרים. כל שביל באתר בנוי בקונספט מסוים ובמקום מסוים. לשבילים יש ארבע קטגוריות: שביל עם ילדים, שביל בטבע, שביל עם אמנות ושביל פינוק. הקטגוריה האחרונה מתאימה במיוחד לאנשים מבוגרים".

בנוסף לכך שכל שביל מקיף יום אחד בלבד של טיול, כל שביל גם מתמקד במקום אחד. לא מדובר ביום שבו עוברים במהירות על פני אזור שלם, אלא על יום שבו מתמקדים יותר לעומק ברדיוס מצומצם.

» לסיפור המלא, עברו למהדורה הדיגיטלית של עיתון "כל זכרון"

אסתר גבאי (צילום: לימור כץ אוונס)
אסתר גבאי (צילום: לימור כץ אוונס)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות