fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושבי אור עקיבא יצאו לרחובות

300 מתושבי אור עקיבא השתתפו אתמול בעצרת תמיכה בצה"ל
עצרת תמיכה בצה"ל באור עקיבא (צילום: איגור יבדוסין)
עצרת תמיכה בצה"ל באור עקיבא (צילום: איגור יבדוסין)

אתמול (שני) התקיימה באור עקיבא עצרת תמיכה בצה"ל ובלוחמיו בעצרת שהתקיימה ברחבת היכל התרבות של העיר, השתתפו כ-300 אנשים, רובם תושבי אור עקיבא. גם תושבים מקיסריה, חדרה ובנימינה שרצו גם לתמוך בפעילות של צה"ל ושל החיילים במהלך מבצע צוק איתן ובכלל הגיעו לעצרת זו. בין המשתתפים בעצרת ניתן היה לראות גם הורים לחיילים שנמצאים בימים אלה בקו האש.

אלה שעוד לקחו חלק בעצרת היו נציגים מתנועות הנוער הצופים, בני עקיבא ועמותת נירים ששרו במהלך העצרת שירי מורשת, רקדו ריקודים והניפו דגלים של מדינת ישראל. בעצרת נשאו דברים ראש העיר יעקב אדרי וסיגל ביטון, תושבת העיר שבנה, קצין בצה"ל נמצא בימים אלה בעזה, השניים חיזקו את התושבים שבאו לתמוך.

עצרת תמיכה בצה"ל באור עקיבא (צילום: איגור יבדוסין)
עצרת תמיכה בצה"ל באור עקיבא (צילום: איגור יבדוסין)

העצרת יצאה לדרך ביוזמתם של חבר המועצה של אור עקיבא שמשמש גם כקצין מילואים בשייטת, שלומי אבני ושל עוד שני תושבים המשתייכים לגרעין הדתי של העיר, דידי דגני וחיים אסרף. אבני: "לעצרת היו שתי מטרות, הראשונה להביע תמיכה בחיילים ובצה"ל ולבוא ממקום חיובי של עורף מאוחד והשנייה, לאור הימים האחרונים שבהם התבשרנו על בשורות קשות של לוחמים שנהרגו החלטנו לאסוף את האנשים ולהעלות את המורל".

הוא מוסיף ואומר: " החלטנו בהחלטה של רגע לקיים את העצרת ותוך יום נרתמו לעניין אנשים רבים, גם לתכנון וגם להשתתות באירוע. עצם העובדה שהגיעו כל כך הרבה אנשים גם לעצרת וגם להלווייתו של החייל הבודד שון כרמלי בחיפה מראה את החוזק של העם. אנחנו מאחורי הלוחמים ומאחלים להם שיצליחו ושיחזרו לשלום".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות