fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רק לא ליפול

יהונתן וענונו, זמר ויוצר מאור עקיבא וחולה אפילפסיה, כתב וביצע שיר מיוחד
מעביר מסר דרך השירים. יונתן וענונו (צילום: יח"צ)
מעביר מסר דרך השירים. יונתן וענונו (צילום: יח"צ)
 מעביר מסר דרך השירים. יונתן וענונו (צילום: יח"צ)
מעביר מסר דרך השירים. יונתן וענונו (צילום: יח"צ)

יהונתן וענונו, חולה אפליפסיה, זמר ויוצר בן 24 מאור עקיבא כתב וביצע את השיר 'רק לא ליפול', במיוחד לרגל יום האפילפסיה הבינלאומי שציון ב-25 למרס. השיר, נולד כתוצאה משיתוף פעולה הדוק בין וענונו לבין עמותת אי"ל – אגודה ישראלית לאפילפסיה, מספר על הסיטואציה שמזוהה בקרב חולי המחלה, בעיקר הנפילות.

המסר שמעביר וענונו הוא שאפשר לחיות כמו כולם ומטרתו לחזק את חבריו החולים. את השיר הלחין יחד עם וענונו נגן הגיטרה שלו, אברהם טלאל, והמפיק המוסיקלי שגם אחראי על העיבוד הוא מאור שושן, וענונו הוא סיפור ללא קשר למחלה. הוא גדל בבית חרדי ובגיל 17 חזר בשאלה ומצא מקום מפלט בעולם המוסיקה. רוב חומריו מספרים על התהליך שעבר במהלך הדרך, ובשנתיים האחרונות הוא גם כותב בצל המחלה שהתגלתה אצלו. הוא מנגן על גיטרה ופסנתר, ובשנים האחרונות לומד מוסיקה ולאחרונה גם לומד להפיק ולעבד, מה שהוביל אותו להיות יותר מעורב בהפקותיו.

כיום נמצא וענונו בשלבים אחרונים של הקלטת האלבום הראשון שלו, שאת כולו כתב והלחין והפיקו נדב ביטון ומאור שושן. עד כה וענונו שיחרר 3 סינגלים לרדיו. סינגל הבכורה 'יש מלחמות לנצח', 'תמיד כשאת עולה' ו'השער לגן עדן', כשהאחרון הינו קאבר לשירו של הזמר ישי לוי, שזכה לפרגון ענק והמון השמעות בתחנות הרדיו האזוריות.

בנוסף לעשייה המוסיקלית מופיע וענונו בכל הארץ. חלק מההופעות הן עם גיטרה בלבד ועמוקות יותר, חלק מההופעות עם להקה מלאה מאחוריו. גם ביום העצמאות וענונו אמור להופיע בשתי במות מרכזיות גדולות, והשיר 'רק לא ליפול' הוא עוד צעד בדרך של וענונו לפסגה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות