fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רון קלר ואור עקיבא כבר לא

אבא לשני שחקנים ביקש שילדיו ישחקו ביחד, רון קלר סירב, ההנהלה הפכה את החלטתו ועכשיו לאור עקיבא אין מנהל מקצועי. בעירייה לא מתרגשים: הוא לא עמד בהתחייבויותיו
"עבדתי הרבה יותר ממה שהייתי צריך". רון קלר (צילום: שלומי גבאי)
"עבדתי הרבה יותר ממה שהייתי צריך". רון קלר (צילום: שלומי גבאי)

 

רון קלר התפטר בשבוע שעבר מתפקידו כמנהל מקצועי של הפועל אור עקיבא בעקבות מה שהוא מכנה התערבות ההנהלה בעבודתו.

במועדון אומרים כי קלר התפטר בעקבות שני אירועים. לפני כעשרה ימים נדחה המשחק של הקבוצה הבוגרת מול הפועל חליסה, מיום שישי ליום שני, לאחר ההתייעצות עם קלר. אלא שקלר לא עידכן את בנושא את מנהל הקבוצה, שזעם ופנה לראשי המועדון. באירוע השני הפכו ראשי המחלקה החלטה של קלר. אבא לשני ילדים שמשחקים בשנתונים שונים 2004 ו-2005 ביקש שילדיו ישחקו באותה קבוצה, וקלר סירב. האב פנה לראשי המחלקה שאפשרו את המהלך. קלר זעם והודיע כי הוא מתפטר.

"עבדתי הרבה יותר ממה שהייתי צריך". רון קלר צילום: מוחמד אגבריה
"עבדתי הרבה יותר ממה שהייתי צריך". רון קלר (צילום: מוחמד אגבריה)

 

במחלקת הספורט בעיריית אור עקיבא לא התרגשו מההתפטרות ואמרו כי גם ככה קלר לא עמד בהתחייבות שנתן, בין השאר להיות נוכח בכל שעות אימונים של קבוצות הנוער והקבוצה הבוגרת. מנהל מחלקת הספורט, אורי לוי: "חשבנו שהוא יהיה כאן מ-16:00 עד 20:00 כל יום וזה לא קרה. ציפינו גם שייקח על עצמו את אחת הקבוצות. בנוסף, זה לא מכובד לא לעדכן את מנהל הקבוצה הבוגרת על דחיית המשחק. לגבי הנושא המקצועי במחלקת הנוער, נקבעה ישיבה בנושא, קלר בחר שלא להגיע וקיבלתי החלטה במקומו".

קלר דוחה את הטענות נגדו: "בחוזה שלי מצוין שישה ימי עבודה ובפועל עבדתי שבעה ימים. גם בשעות היום הייתי דואג לכל הביטוחים במועדון ולכל העברות בהתאחדות לכדורגל, כך שעבדתי הרבה יותר ממה שהייתי צריך. לגבי מנהל הקבוצה הבוגרת, מדובר בתרגיל פוליטי שאני לא אמור להיות חלק ממנו. המנהל הזה היה מגיע מתי שנוח לו ובפועל היינו מתארגנים רוב הזמן בלעדיו. לגבי ההחלטה על האחים, החלטתי לא לאפשר את זה. האבא לא אהב את ההחלטה ופנה לאורי לוי שאישר לו. הבנתי שאני כמנהל מקצועי לא קובע והחלטתי לעזוב. הודעתי לאלי דהן ושלומי אבני על התפטרותי".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות