fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סרט של מגמת תקשורת באור עקיבא מועמד לפרסים יוקרתיים

הסרט "קידוש השם", שנוצר על ידי מגמת התקשורת בתיכון אמי"ת-עתידים באור עקיבא, מועמד לפרס בפסטיבל סרטים בהוליווד ובפסטיבל הסרטים הבינלאומי בחיפה
פוסטר הסרט "קידוש השם" (צילום: באדיבות דוברות עיריית אור עקיבא)
פוסטר הסרט "קידוש השם" (צילום: באדיבות דוברות עיריית אור עקיבא)

הסרט "קידוש השם" פרי יצירתם של בוגרי מגמת הקולנוע והתקשורת של תיכון אמית עתידים אור עקיבא, עלה לתחרות הגמר הבינלאומית לבתי ספר תיכוניים שתתקיים בחודש נובמבר השנה בהוליווד, כמו גם לתחרות היצירה הצעירה בפסטיבל הסרטים הבינלאומי לסרטים שיערך בחיפה בחול המועד סוכות.

בתחרות הגמר יתמודד הסרט בקטגוריית הסרט הזר הטוב ביותר מול בולגריה, רומניה אוסטרליה, הונג קונג, אוסטרליה, רומניה, שבדיה ועוד. בתחרות היצירה הצעירה בפסטיבל הסרטים בחיפה יתמודד הסרט אל מול שמונים וחמישה סרטים שנתקבלו מכל מגמות הקולנוע מכל רחבי הארץ.

הסרט "קידוש השם", עוסק במאבקו של צעיר חרדי בשם יוסף השואף להתגייס לצה"ל על אף התנגדותו של אביו ושל הקהילה בה הוא חי. הצעיר נקרע בין רצונו לתרום למדינה לבין ניתוק הקשר מכור מחצבתו וממשפחתו עד לסוף הטראגי.

המנהלת הכללית של קריית החינוך אמי"ת עתידים באור עקיבא אתי לרדו: "הסרט משקף את דרכו הערכית והחינוכית של בית הספר ועוסק בסוגיות הליבה של החברה בישראל באמצעות תחומי הדעת השונים ומקצועות הלימוד לבגרות כדרך הוראה מלמדת חווייתית ומאתגרת. השתתפותו של הסרט בפסטיבלים בחיפה ובהוליווד הינו הכרה באיכות הלמידה ובעבודה המקצועית והמסורה של התלמידים וצוות והמורים כאחד".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות