fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"לא הפסדנו מול קבוצת כוכבים"

הפועל אור עקיבא השיגה תיקו מול מובילת הליגה, הפועל טירת כרמל ונשארה במקום השמיני. בית"ר פרדס חנה הביסה את האחרונה ג'סר א~זרקא ועלתה למקום השישי
חוגגים אחרי הניצחון. שחקני בית"ר (צילום: באדיבות בית"ר)
חוגגים אחרי הניצחון. שחקני בית"ר (צילום: באדיבות בית"ר)

 

הפתעה גדולה בשבת האחרונה בליגה ג': הפועל אור עקיבא סיימה בתיקו 1:1 מול מובילת הליגה, הפועל טירת כרמל. עד למשחק מול אור עקיבא החזיקה טירת כרמל במאזן של שישה ניצחונות ותיקו אחד, ולפני המשחק דיברו בעיקר על כמות השערים שתכבוש הקבוצה בחוץ מול אור עקיבא הצעירה.

באור עקיבא התכוננו היטב למשחק. המאמן ירון עלה עם הרכב של חמישה שחקני הגנה כדי לא לספוג שער מהיר. בדקה ה-35 העלה אברהם ימהרן את קבוצתו ליתרון שהחזיק עד הדקה ה-75. אז טעות במרכז ההגנה אפשר לשחקני טירת כרמל לכבוש את השוויון.

"זה היה המשחק הטוב ביותר שלנו ולצערנו לא הצלחנו לנצח", אמרו במועדון לאחר המשחק, "מצד שני לא צריך להיות חזירים. לא הפסדנו מול קבוצת הכוכבים של טירת כרמל".

לאחר התיקו נשארה אור עקיבא במקום השמיני.

חוגגים. לירן כגן, אושרי רוטברט, ישראל אביטן, דורון אשכנזי ואלירן מלכה (צילום: באדיבות בית"ר)
חוגגים. לירן כגן, אושרי רוטברט, ישראל אביטן, דורון אשכנזי ואלירן מלכה (צילום: באדיבות בית"ר)

 

בית"ר פרדס חנה אירחה בסוף השבוע שעבר את האחרונה בטבלה, הפועל ג'סר א-זרקא והביסה אותה 1:6. כבר אחרי 25 דקות הובילה פרדס חנה 0:3 משערים של אושרי רוטברט, מקסים מוגולובסקי ושער עצמי. במחצית השנייה כבשה פרדס חנה עוד שלושה שערים (רונן אבדילוב – 2 ועדי נטף).

לאחר הניצחון עלתה פרדס חנה למקום השישי. במחזור הקרוב תצא למשחק חוץ מול התשיעית בטבלה, מכבי נווה שאנן.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות