fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חיפשו פורצים ומצאו מעבדת סמים נדירה

המשטרה עצרה 2 תושבי אור עקיבא בשנות ה-20 לחייהם בחשד לגידול וסחר מעבדת סמים בדירה בבינימינה. "עניין נדיר למדי במושבה השלווה", כך אומר תומר קסלסי, קצין החקירות במשטר זכרון יעקב.

במהלך סוף השבוע התקבל אירוע במוקד 100 של המשטרה, בחשד לפורצים לדירה בבנימינה. במהלך פעילות של בילוש זכרון יעקב, בלשי המשטרה אשר התמקמו בקרבת מקום על מנת לתצפת על הדירה זיהו 3 חשודים שנכנסו לדירה, הבלשים עצרו את החשודים ומצאו בדירה מעבדת סמים ביתית אשר הכילה מעל 50 שתילים במשקל של למעלה מ- 7 ק"ג סמים מסוג מריחואנה. שני החשודים נעצרו כאמור ומעצרם הוארך עד יום ראשון האחרון כשבאותו היום הם הובאו שוב להארכת מעצרם בבית משפט השלום בחיפה עד ליום שלישי השבוע.

מעבדת סמים בינימינה
צילום: משטרת זכרון יעקב

"זה נדיר שבבימינה יש מעבדת סמים, לא עניין שבשגרה", אומר קסלסי, "לא זכור לי שבשנה האחרונה הייתה תפיסה כזו של סמים. מה שהעלה את חשדם של השוטרים היה ריח חזק שעלה מהדירה והם גילו מעבדה שנחשבת למכובדת בגודלה. החשודים, תושבי אור עקיבא נעצרו בתחנת זכרון יעקב , הם קושרים את עצמם לביצוע העבירות, המשטרה תפעל למיצוי החקירה ולהגשת כתבי אישום תוך כדי תקופת מעצרם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות