fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זינוק חד בשיעור אחוז הזכאים לבגרות באור עקיבא

מדובר בזינוק של תשעה אחוז בהשוואה לשנת תשע"א. "זוהי תוצאה של השקעה אדירה בחינוך שמתחיל מהבית" אמר ראש העירייה שמחה יוסיפוב
תלמידים. (צילום אילוסטרציה)
לעודד מוטיבציה. תלמידים (צילום אילוסטרציה)
משקיע בחינוך בעירו. יוסיפוב (צילום: דוברות עיריית אור עקיבא)

במחלקת החינוך בעיריית אור עקיבא התקבל אמש (ראשון) דו"ח ממשרד החינוך, המבשר כי שיעור אחוז הזכאים לבגרות בעיר גבוה מהממוצע המחוזי והארצי. ובהשוואה לשנת תשע"א, מדובר בזינוק של תשעה אחוז.

לפי דבריו של ראש עיריית אור עקיבא שמחה יוסיפוב, באור עקיבא ישנן מגמות חיוביות נוספות הקשורות למערכת החינוך, בנוסף לגידול בשיעור אחוזי הזכאות לבגרות וביניהן העובדות שיש היום יותר תלמידים הלומדים במסגרת החינוך בעיר, יותר תלמידים המסיימים את כיתות יב' ויותר תלמידים שניגשים לבחינות הבגרות.

יוסיפוב: "הנתונים מעוררי הגאווה משמחים אותנו בכל פעם מחדש אך אינם מפתיעים אותנו משום שזוהי תוצאה של השקעה אדירה בחינוך שמתחיל מהבית. אנו מקפידים במשך שנים על מדיניות השקעת משאבים מקסימאליים, כשליש מהתקציב העירוני, לטובת החינוך בעיר. העובדה שעירנו משמשת מקום לעלייה לרגל של גורמי חינוך מכל הארץ שבאים לראות את ההצלחה מקרוב מחממת לכולנו את הלב ואני גאה להיות ראש עיר ליישוב שמשקיע את כל כולו בטיפוח דור העתיד ובדאגה בלתי פוסקת לחינוך ילדיו. מידע כזה מביא לביסוסה של מערכת החינוך בעיר, ומעיד על סדר עדיפויות נכון של הרשות, כמו גם על ההשקעה הגדולה שהרשות משקיעה במערכת החינוך בעיר".

מנהל אגף החינוך איציק לוי, בירך עם קבלת הדו"ח את כל הסגלים הפדגוגיים בחטיבה העליונה על ההישג הנאה ויוסיפוב הוסיף על ברכתו ושיבח את הממונה על החינוך בעיר יוסי כדורי, כמו גם את לוי עצמו ואת סיגל אלבז הממונה על הלימודים העל יסודיים בעירייה. "בשנה הבאה מוטלת עלינו החובה לא רק לשמר את ההישגים כי אם אף להציב רף גבוה יותר לשיאים חדשים בתחום החינוך שכה יקר ללבנו". כתב יוסיפוב לאנשי החינוך בעיר בדברי התודה שלו אליהם.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות