fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גם אור עקיבא רוצה כדורגל

בקיץ האחרון הוחלט להרים את הכפפה ולבנות מחדש את מועדון הכדורגל המקומי שהידרדר לאחר שמכבי אור עקיבא נשרה לליגה ג'. על המלאכה הופקד מנהל מחלקת הספורט במתנ"ס
קבוצת נערים ב' אור עקיבא (צילום: איגור יבדושין)
קבוצת נערים ב' אור עקיבא (צילום: איגור יבדושין)

בעונה הקרובה תחל לפעול באור עקיבא מחלקת כדורגל לנוער בחסות המתנ"ס המקומי. על מלאכת הבנייה מחדש הל המחלקה שדעכה לאחר שמכבי אור עקיבא ירדה לליגה ג', הופקד מנהל מחלקת הספורט במתמ"ב אורי לוי, שכבר החל בעבודה מאומצת ובנה צוות מקצועי שכולל אנשי כדורגל ותיקים וצעירים, מאמנים ואנשי חינוך שיסייעו להפיח רוח חיים חדשה ומרעננת בענף הכדורגל בעיר.

הצוות המקצועי/מנהלי כולל את יושב ראש העמותה שרון עג'מי. המנהל האדמיניסטרטיבי יהיה ניסים סויסה וליאור ניסן ישמש כמנהל המקצועי של המחלקה. את קבוצת הנוער יאמן משה כהן. קבוצת נערים ב' תודרך על ידי ניסים עזרן וילדים א' על ניסן עצמו. ששון בן משה יאמן את קבוצת ילדים ב' וגיא בן שבת את קבוצת ילדים ג'. הקבוצות הצעירות של המחלקה יודרכו על ידי ניסים סוויסה שיאמן את קבוצת טרום א' ושמוליק לוי את קבוצת טרום ב'. שמוליק עקיבא מונה למנהל בית ספר לכדורגל ואתי בן שמחון תהיה אחראית על קבוצת הנערות וילדות של המחלקה. ניסים סויסה וליאור ניסן חילקו ביניהם את אחריות הניהול השוטף של המחלקה וישמשו כצוות המוביל במערכת והם ביחד עם מאמני המחלקה.

אורי לוי מנהל מחלקת הספורט במתנ"ס אומר:" החלטנו להרים ולפתח מחדש את ענף הכדורגל בעיר. הצוות המנהלי מקצועי גובש על ידי. ההכנות כבר כמעט הסתיימו והקבוצות יוצאות לדרך. ואני קורא לילדי אור עקיבא החל מגילאי גן חובה להגיע ולהצטרף אלינו לצמיחה מחודשת של הכדורגל בעיר. המטרה שלנו להתקדם ולקדם את החניכים שלנו בכדי שיגיעו יום אחד לרמה מקצועית טובה מאוד. אני סומך על הצוות הניהולי/מקצועי שבחרתי, כולם יודעים ומבינים הרבה בכדורגל, אנשים נהדרים שמיומנים והגיעו מהתחום, ואני מאחל לכולם הצלחה גדולה וברכה לשנה טובה ומוצלחת".

קבוצת נערים ב' אור עקיבא (צילום: איגור יבדושין)
קבוצת נערים ב' אור עקיבא (צילום: איגור יבדושין)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות