fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שיהיה בשעה טובה: ניצחונות לנציגותינו בליגה ג'

בית"ר פרדס חנה ניצחה את עין סהלה 1:6 והפועל אור עקיבא הביסה את בית"ר חדרה 0:8
תרם לניצחון. אבירם זיו (צילום: איציק טפירו)
תרם לניצחון. אבירם זיו (צילום: איציק טפירו)

 

לאחר כחודש שבמהלכו נציגות ליגה ג' באזור, הפועל אור עקיבא ובית"ר פרדס חנה, לא טעמו את טעם הניצחון, חגגו שתיהן ניצחונות משכנעים.

פרדס חנה אירחה את הפועל עין סהלה והביסה אותה בתוצאה 1:6. זה היה הניצחון הראשון של המאמן החדש גל פיבך. במהלך השבוע הצטרפו לקבוצה מספר שחקנים: המגן חן טקץ ששיחק בעבר במועדון ספורט גבעת אולגה, ישראל אביטן שהגיע ממועדון ספורט פרדס חנה ולירן כגן ואלעד גביזון ששיחקו בעונה שעברה באור עקיבא.

תרם לניצחון. אבירם זיו (צילום: איציק טפירו)
תרם לניצחון. אבירם זיו (צילום: איציק טפירו)

 

המחצית הראשונה הייתה שוות כוחות והסתיימה בתיקו 1:1. אלירן מלכה כבש בדקה ה~30 מפנדל, אבל שחקן עין סהלה השווה בדקה האחרונה של המחצית. במהלך המחצית השנייה דרסה פרדס חנה את יריבתה וכבשה חמישה שערים. מקסים מוגילובסקי והמחליף שלום טייב כבש וצמד ואילו חיים ציבוטרו הוסיף שער נוסף.

אור עקיבא לא התקשתה בדרבי המקומי מול בית"ר חדרה והביסה אותה 0:8. לפני המשחק ציפו בשתי הקבוצות למשחק צמוד ולקרב של ממש, אבל ידה של אור עקיבא הייתה על העליונה. משה רוזוליו בלט עם שלושער ולאון שוקרון, אברהם ימהרן, שלומי אסולין, פתחי עמאש ואבירם זיו הוסיפו שער אחד כל אחד.

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות