fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בת מצווש' במקסימום

משפחת כהן וילדת הבת מצווש' אלמוג
משפחת כהן וילדת הבת מצווש' אלמוג (צילום יונה קונטאקט צלמים)

אפרת מקס ,אחותו של אורי מקס מבעלי רשת מקס סטוק בישראל, סלב' חיפאית ובעלת חברה לפרסום בפייסבוק, חגגה לביתה אלמוג כהן, בת מצווה באולמי אחוזת הכרמל בקניון חיפה בחמיש האחרון.

האירוע היה שמח, שופע באנשי לילה , כיחצ"נית לשעבר ושמח מאוד.התקליטן ארז שטרית ורוית בר מחברת רוקה הקפיצו את הקהל .הצלם יונה קונטאקט צלמים היה על הפלאשים,אלמוג רקדה ושרה להפליא עם הרקדניות של גלי מייצגים. צלם המגנטים עופר השאיר לכולם מזכרות.

על האיפור והקוסמטיקה של אפרת ואלמוג מונו אורלי קמעו ודורית מלכא מדו קוסמטיקס ברמת אשכול ועל השיער אדיר לוי. בין האורחים היו רוית מדר היחצנית שמוכרת מהאבלון והבר יהודה, מנהלי רשת מקס סטוק מסניפי עפולה נשר קרית אתא וקרית אליעזר אופיר אדרי מבעלי גרג מוריה, רוית בר חברה ותקליטנית מחברה רוקה שהפיקה את כל האירוע, מאיה תורגמן יואל מבעלי בורקס בכר העגלה, ענת לוסטינג מנעלי נתוש, מירב שרוט מצ'ופסטיק, ענת שקד ובעלה, קרו טאג, מיקי רייזבברג צ'יזיק, אסי ורדי, אביטל מגן, עמרם אדטו, אורלי אלגסי ועוד רבים.

משפחת כהן וילדת הבת מצווש' אלמוג
משפחת כהן וילדת הבת מצווש' אלמוג (צילום יונה קונטאקט צלמים)
זה מקס סטוק. אורי מקס (צילום יונה קונטאקט צלמים)
זה מקס סטוק. אורי מקס (צילום יונה קונטאקט צלמים)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות